Sample Title
Värillä on väliä
Mikä tekee
yrityksestäsi parhaan?
Osaaminen. Myyntiä tulee harvoin ilman markkinointia. Myynnin edellytyksenä on luottamus. Markkinoinnin tärkeimpiä asioita on aivoihin ensin rekisteröitävä visuaalisuus. Jos kukaan ei jää katsomaan kotisivujasi tai lue artikkeleitasi, et saa tuotetta asiakkaiden silmiin ja myös itse yrityksestä tulee huono kuva.
Visuaalisuus ja etenkin värit luovat ensivaikutelmaa esimerkiksi kotisivuista. Kaikki tiedämme, miten tärkeä ensivaikutelma on. Väreihin ja visuaalisuuteen kannattaa todella panostaa, teki sen itse tai ulkoistaen.
Vaikuta ja menesty visuaalisuudella – uusi näkökulma visuaalisuuteen
Kattava visuaalisuuden kurssi
jolla opit hurmaamaan kohderyhmäsi ja vaikuttamaan heidän ostokäyttäytymiseensä.
jolla opit hurmaamaan kohderyhmäsi ja vaikuttamaan heidän ostokäyttäytymiseensä.
Kaupan päälle
SAAT KAIKEN TÄMÄN KAUPAN PÄÄLLE:
- Harjoituskirja, arvo 29,-
- Visuaalinen vaikuttaminen – e-kirja, arvo 79,-
- Väriopas, arvo 29,-
- Valmiit pohjat some-postauksiin, jusliteisiin ym
- Listat parhaisiin kuvapankkeihin, ikoneihin, muihin elementteihin ja työkaluihin
- Värien yhdistämispaikkoja, Paletton.com – ohjelman käyttöopasvideo
kurssin sisältö
- Opit visuaalisuuden merkitys ja sen perusteet
- Opit miten visuaalisuus vaikuttaa kaikkeen viestintääsi ja miten voit parhaiten omassa toiminnassasi hyödyntää sitä
- Saat markkinointiviestisi aivan uudella tavalla perille, saat uusia asiakkaita ja tilaisuuksia
- Kilpailukykysi paranee ja jäät ihmisten mieleen
- Opit aivan uusia asioita PowerPointista
- Opit systemaattisen tavan rakentaa visuaalisen materiaalia
- Opit, mistä löydät nopeasti ja helposti tarvitsemasi osiot kootaksesi visuaalisen kokonaisuuden
Kurssin hyödyt
- Miksi visuaalisuus on tärkeää?
- Hyvä ja huono visuaalisuus
- Visuaalisuuden 7 periaatetta
- Värien käyttö
- Yksi kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa – Miten käytät kuvia?
- Typografia
- Yhteenveto, Vinkit ja niksit
Värien käyttö markkinoinnissa – opi ottamaan kaikki irti väreistä
Aika uudistaa markkinoinnin väriajattelua
Aika uudistaa markkinoinnin väriajattelua
Värit osana elämää – myös markkinoinnissa
Värikurssi on ollut mielessäni jo pitkään. Menetelmäni värien käyttöön kehittyi pikku hiljaa ja osoittautui hyväksi. Se on väriteorioiden parhaita paloja lisäämällä siihen uutta, joka tämän päivän soveltamisesta puuttuu ja tuo erilaisen näkökulman. Haluan kertoa tästä uudemmasta, laajemmasta ja nykyaikaisemmasta tavasta käyttää värejä tehokkaammin markkinoinnissa. Sitä pystyy hyödyntämään alalla kuin alalla sekä myös eri kanavissa.
kurssin sisältö
- Kurssin avulla luot yritykselle huolella mietityn ja toimivan väripaletin, jonka värikoodeja osaat käyttää
- Opit valitsemaan, yhdistämään ja käyttämään värejä maksimaalisesti markkinoinnissa
- Saat vinkit apuohjelmista (yhdestä erillinen opetusvideo) ja miten ne toimivat
- Ymmärrät värikoodit
- Opit vaikuttamaan väreillä kohderyhmäsi ostopäätöksiin, viestin perillemenoon ja näkyvyyden luomiseen – saat enemmän asiakkaita ja tulosta
Vahvistat asemaasi markkinoilla ja luot kilpailuedun, jolla pienikin voi erottautua ja menestyä
Värioppaan ja 20% alennuksen muuhun e-kirjoihin esim. kattava visuaalisuusopasKurssilla käytetään vahvasti visuaalisia oppimisen menetelmiä ja ajankohtaisia esimerkkejä.
Kurssin hyödyt
- Miksi visuaalisuus on tärkeää?
- Hyvä ja huono visuaalisuus
- Visuaalisuuden 7 periaatetta
- Värien käyttö
- Yksi kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa – Miten käytät kuvia?
- Typografia
- Yhteenveto, Vinkit ja niksit
Kaipaatko koulutusta
josta oikeasti on hyötyä?
Tämän helpommaksi ei oppiminen voi tulla.
Seuraamme trendejä ja teemme sekä opetamme tekemään hienoja jälkeä. Mutta se ei riitä. Sen lisäksi, että teemme modernia ja trendikästä visuaalisuutta, sen täytyy olla juuri sitä, mitä yllättää juuri sinun kohderyhmän ja tekee heihin vaikutuksen.
Kursseja ja e-kirjat: paranna myyntiä: katso kurssimme aiheista:
Visuaalisen vaikuttamisen laaja kurssi
Kouluttaudu oppimaan kohderyhmään vaikuttamisen ja tekemään itse PowerPointilla vakuuttavaa ja vaikuttavaa visuaalisuutta.
Kurssit ja koulutukset
E-kirjat
Visuaalisuudella vaikuttamisesta yrittäjän kannalta käytännönläheisesti.

Uusi näkökulma visuaalisuuteen - vaikuta visuaalisuudella
Kokonaisvaltainen visuaalisuuden kurssi, jossa näkökulmana on visuaalisuudella vaikuttaminen ostokäyttäytymiseen. Opit tekemään itse ja ulkoistamaan. Harjoituksia ja paljon lisämateriaalia.
LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDUVärit markkinoinnin välineenä - tehokurssi värien käyttöön
Jopa 93% ihmisistä ostaa tuotteen pelkästään värien perusteella ja se on esimerkiksi kotisivujen ensivaikutelman muodostumisen suurin tekijä. Älä jätä käyttämättä kullanarvoista välinettä parhaalla mahdollisella tavalla!
Lisätietoa ja ilmoittauduE-kirjat
Edullisesti käytännönläheisesti e-kirjoja, joista oikeasta on hyötyä. Ensimmäisinä joka yrityksen visuaalisuusopas ja väriopas. Tulossa typografiaopas ja kotisivujen visuaalisuuden opasta sekä PowerPoint visuaalisena välineenä.
Tutusta ja ostaVisuaalisen vaikuttamisen kurssi
Kokonaisvaltainen visuaalisen vaikuttamisen opas, joka sisältää kaiken oleellisen perustiedon tiivissä, muttä käytännöllisessä muodossa. Opi tekemään ammattimaista visuaalisuutta itse PowerPointilla.
Värillä on väliä -kurssi värien käytöstä markkinoinnissa. Alkaa 4.5.2020
Opi väreistä perusteet ja miten vaikutat väreillä markkinoinnissa ostokäyttäytymiseen. Käytännönläheinen, visuaalista oppimista hyödyntävä ja paljon ajankohtaisia esimerkkejä sisältävä.
Tulossa
Tulossa
Typografia -kurssi. Tulossa.
Fonteilla luot tunnelmaa, saat aikaan tunteita ja mielikuvia. Fonteilla on erittäin suuri vaikutus markkinoinnissa. Opi miten vaikutat niillä, miten valitset ja miten käytät fontteja.
Jokaisen yrityksen visuaalisuusopas (e-kirja). Miten vaikutat visuaalisuudella verkossa?
Pelkkä hyvä visuaalisuus ei riitä. Visuaalisuus on todella vahva työkalu, kun sitä osaa käyttää oikein, oikeassa paikassa, oikeaan aikaan. OIKEA visuaalisuus on se, jolla saat tuloksia.
Värillä on väliä. Väriopas, jolla opit katsomaan värejä uudelleen.
Väreillä voit pelästyttää, ilahduttaa, kauhistuttaa. Värit herättävät tunteita. 93% ihmisistä tekee värien perusteella ostopäätöksen. Haluathan, että sinulla on tässä asiassa valttikortit?
Värillä on väliä -kurssi värien käytöstä markkinoinnissa. Alkaa 4.5.2020
Opi väreistä perusteet ja miten vaikutat väreillä markkinoinnissa ostokäyttäytymiseen. Käytännönläheinen, visuaalista oppimista hyödyntävä ja paljon ajankohtaisia esimerkkejä sisältävä.
Typografia -kurssi. Tulossa.
Fonteilla luot tunnelmaa, saat aikaan tunteita ja mielikuvia. Fonteilla on erittäin suuri vaikutus markkinoinnissa. Opi miten vaikutat niillä, miten valitset ja miten käytät fontteja.
Jokaisen yrityksen visuaalisuusopas (e-kirja). Miten vaikutat visuaalisuudella verkossa?
Värillä on väliä. Väriopas, jolla opit katsomaan värejä uudelleen.
Pelkkä hyvä visuaalisuus ei riitä. Visuaalisuus on todella vahva työkalu, kun sitä osaa käyttää oikein, oikeassa paikassa, oikeaan aikaan. OIKEA visuaalisuus on se, jolla saat tuloksia.
Väreillä voit pelästyttää, ilahduttaa, kauhistuttaa. Värit herättävät tunteita. 93% ihmisistä tekee värien perusteella ostpäätöksen. Haluathan, että sinulla on tässä asiassa valttikortit?
[gem_divider margin_top=”77″]