Koska olet viimeksi miettinyt yrityksesi värejä?

Onko kerran valittu väripaletti pölyttynyt? Onko vaikea valita ja käyttää värejä?

Tule oppimaan nykyaikainen värien käyttö ja soveltaminen käytäntöön. Elävä Värioppi® on aivan uusi tapa lähestyä, löytää ja kommunikoida väreillä.

Jos nykyinen markkinointisi ei toimi, tarvitaan muutos. Ja valmius sekä halu muutokseen.

Sinun täytyy erottua. Me kaikki olemme infoyhkyn keskellä ja on todella haastavaa erottua ja saada kohderyhmä kiinnostumaan.

Viestisi eli se, minkä haluat saada jäämään jokaisen mieleen voi näkyä myös ilman sanoja, muodossa, jonka ihmisen aivot käsittelevät ennen mitään muuta. Väreillä saat viestillesi uskottavuutta, samoin kuin koko yrityksellesi.

Nyt on aika uudistaa väriajattelua. Elävän Väriopin® kurssi on startannut ja ensimmäistä kertaa Elävää Värioppia® voi opiskella koko kurssin verran!

Elävä Värioppi® antaa eväät samaan aikaan olla erottua, yllättää ja huutaa viestiä ilman sanoja. Jos ilmeesi kertoo yhtä ja sanat toista, ei lopputulos ole uskottava. Sama kuin jäisit valheesta kiinni. 

Elävä Värioppi® opettaa myös paketoimaan palvelusi tai tuotteesi niin, että se näkyy, houkuttelee ja jää mieleen. Herättää kiinnostusta. On se, mikä löytyy kohderyhmäsi ostoskorista.

Voit tilata yritykselle paketin, jossa parannetaan näkyvyyttä, mietitään nykyaikainen värien käyttö ja soveltaminen käytäntöön juuri sinun yrityksessäsi. Elävä Värioppi® on aivan uusi tapa lähestyä, löytää ja kommunikoida väreillä.

Viestisi eli se, minkä haluat saada jäämään jokaisen mieleen voi näkyä myös ilman sanoja, muodossa, jonka ihmisen aivot käsittelevät ennen mitään muuta. Kiinnostaako saada väreillä  viestillesi uskottavuutta, samoin kuin koko yrityksellesi? Jos ensi silmäyksellä yrityksestäsi jäisi se mielikuva, minkä haluat viestiä?

Nyt on aika uudistaa väriajattelua. Elävä Värioppi® antaa eväät samaan aikaan olla erottua, yllättää ja huutaa viestiä ilman sanoja. Jos ilmeesi kertoo yhtä ja sanat toista, ei lopputulos ole uskottava. Sama kuin jäisit valheesta kiinni. Tämän virheen välttämällä voit nostaa myyntiä – vain taivas on rajana!

Onko kerran valittu väripaletti pölyttynyt? Onko vaikea valita ja käyttää värejä?

Koska olet viimeksi miettinyt yrityksesi värejä?

Värit ovat ensimmäinen asia, minkä rekisteröimme mistä tahansa. Myös siksi niihin pitää panostaa. Yrityksen värejä on kautta aikojen luotu väripaletin kautta ja samaa palettia on voitu käyttää yrityksen koko eliniän. Se ei enää riitä.

Infoähkyn keskellä meidän jokaisen huomiosta kilpailee jatkuvasti valtava määrä ärsykkeitä. Taitavasti käytettyjen värien avulla herätämme huomion, kerromme viestin ilman sanoja ja jäämme mieleen. Ammattimaisen ja samaa viestiä kertovan värien käytön avulla pystymme myös luomaan vakuuttava ja luotettavan sekä ammattimaisen kuvan yrityksestä. Ja se jää mieleen.

maailma muuttuu. Värien käyttö muuttuu.


Mitä jos värit olisivat…


…unohtumaton bisnesvalttisi?

ensivaikutelma

Ensivaikutelma tehdään värien perusteella

Muodostamme ensivaikutelman tuotteesta 90 sekunnissa.
90 % siitä muodostuu väreistä.

Ensivaikutelman muodostamisen onnistuminen on edellytys myynnille.

värien vaikutus ostopäätöksiin
värit yrityksessä

Maailma muuttuu. Värien käyttö muuuttuu.

Elävä Värioppi® vie nykyajan värien käyttöön. Väreillä saadaan todella suuri vaikutus markkinoinnissa.

Opi herättämään väripalettisi elämään!

Miten löytää yritykselle oikeat värit?


HERÄTÄ HUOMIO. VAIKUTA. VAKUUTA. JÄÄ MIELEEN.


Viesti väreillä, saa sanoma perille. Vaikuta ostopäätöksiin!

Värit ovat ensimmäinen asia, minkä rekisteröimme mistä tahansa. Myös siksi niihin pitää panostaa. Yrityksen värejä on kautta aikojen luotu väripaletin kautta ja samaa palettia on voitu käyttää yrityksen koko eliniän. Se ei enää riitä.

Infoähkyn keskellä meidän jokaisen huomiosta kilpailee jatkuvasti valtava määrä ärsykkeitä. Taitavasti käytettyjen värien avulla herätämme huomion, kerromme viestin ilman sanoja ja jäämme mieleen. Ammattimaisen ja samaa viestiä kertovan värien käytön avulla pystymme myös luomaan vakuuttava ja luotettavan sekä ammattimaisen kuvan yrityksestä. Ja se jää mieleen.


HERÄTÄ HUOMIO. VAIKUTA. VAKUUTA. JÄÄ MIELEEN.

värit markkinoinnissa tyylillä


Opi käyttämään värejä kuin ammattilainen!

Milloin olet viimeksi miettinyt yrityksesi värejä? Nyt ensimmäisen kerran VisuOpiston Elävää Värioppia® voi opiskella kurssilla! Elävä Värioppi®  opettaa nykyajan värien käyttöä. Miten voit parhaiten ja tehokkaimmalla tavalla vakuuttaa, vaikuttaa ja valloittaa väreillä. Tule mukaan oppimaan markkinoinnin tehokkaimman välineen tehokäyttöä!


VisuOpiston Elävä Värioppi®
on nyt rekisteröity tavaramerkki

VisuOpiston Elävä Värioppi® on ainutlaatuinen tapa käyttää värejä yrityksessä parhaalla viestin välittämisen tavalla. Se yhdistää parhaat palat vanhasta väriopista, väripaletin käytöstä, mutta esittelee aivan uuden, mutta yrittäjälle helpon tavan käyttää värejä parhaan tuloksen saamikseksi markkinoinnissa ja koko viestinnässä.

Sopivasti teoriaa, väripsykologiaa ja rutkasti nykyaikaista käytäntöä.


Lisäedut kurssilla

LISÄKSI  SAAT ILMAISEKSI NÄMÄ:

  • Väriopas
  • Lisämateriaalia
  • Tehtäväkirja
  • Sähköpostituki koko kurssin
  • Tulevan Elävän Väriopin® e-kirjan puoleen hintaan
  • Kurssilaisten niin toivoessa järjestetään live-tunti, jolloin voi kysyä ja keskustella esimerkiksi Facebookin kautta
  • Värien käytön oma opas, joka on valmis templaatti, mihin lisäät omat, kurssilla päättämäsi värien käytön.

TARVITTAESSA MYÖS:

  • Voit ostaa yksilöllisen soveltamisen tukea lisää


Tule hakemaan eväät tämän päivän värien käyttöön: 

  1. KURSSIN KULKU:
    • Saat viikon välein kurssin 7 osaa
    • Voit opiskella omassa tahdissasi
    • Kurssin tehtävillä voit soveltaa ja ymmärtää asiat heti käytännön tasolla
    • Kurssin materiaali on käytössäsi vuoden
    • Voit ladata itsellesi kaiken kirjallisen materiaalin
    • Saat sähköpostitukea alusta loppuun
    • Kurssilla on 14 päivän peruutusoikeus

Värien valintaan ja käyttöön tarvitset väripaletin lisäksi elävyyttä ja jopa yllätyksellisyyttä.

Mihin tarvitaan Elävää Värioppia?® 

Maailma on muuttunut. Värien käyttö, merkitys ja valinta ovat saaneet aivan uusia käänteitä. Staattinen sama väripaletti ei riitä koko yrityksen elinajan. Nyt aika on ajanut pelkän paletin varassa olevasta markkinoinnista. Pitää myös yllättää.

Muuntautumiskykyisyys ja ketteryys koskevat myös värejä. Yrityksen täytyy värien kautta viestiä, että se on eteenpäin menevä, ajan hermoilla oleva ja kohderyhmän muuttuvien tarpeiden osaaja.

Värit ovat ensimmäinen asia, jonka aivot rekisteröivät. Koska ensivaikutelma tehdään paljolti värien perusteella, et halua epäonnistua. Opi erottumaan, mutta luomaan tunnistettavuuden.

Visuaalisuus ja etenkin värit luovat ensivaikutelmaa niin kotisivuista, tuotteesta ja kuin koko yrityksestäkin. Houkuttelevalla ja luotettavalla ensivaikutelmalla varmistat tuotteen ja yrityksen erottumisen sekä kilpailuedun. Väreillä vaikutetaan suoraan myyntiin.

 VisuOpisto Elävä Värioppi® on kehitetty luomaan värien käytön pohjalle uudesta näkökulmasta valitun linjan, jolla vastataan tämän päivän tarpeisiin erottumisessa ja väreillä vaikuttamisessa. Se luo uuden ulottuvuuden ja käytön lähtökohta antaa uudella tavalla sopivasti erilaisuutta, tunnistettavuudesta tinkimättä. Värien valitsemiseen otetaan uusi ulottuvuus, jolla päästään siihen, että väreillä voidaan paremmin erottua ja välittää juuri oikea viesti. Vaikka uusi ulottuvuus otetaan mukaan, väreillä vaikuttaminen on kurssin jälkeen helpompaa kuin pelkällä väripaletilla. 

Vahvista viesti ja viesti ilman sanoja

Valloita. Pysäytä. Yllätä.

Ole askeleen edellä kilpailijoitasi.

Varasta huomio ja jää mieleen.

Kurssi on jokaisella yrittäjälle, yrittäjyydestä kiinnostuneelle sekä värien käytöstä ja visuaalisesta vaikuttamisesta kiinnostuneille.

Värien valinta ja käyttö


Sopivasti teoriaa, väripsykologiaa ja rutkasti nykyaikaista käytäntöä.

Nyt ensimmäisen kerran Elävää Värioppia voi opiskella kurssilla!

Elävän Väriopin kurssi antaa valmiudet nykypäivän värien käyttöön ja niillä vaikuttamiseen. Tule oppimaan:  
  1. Miksi värien käyttö on muuttunut? Mitä vaaditaan nykyaikana väreiltä?
  2. Kertaus ja nopea sukellus väriteoriaan ja väriympyrän käyttöön, värikoodit ja niiden ottaminen ja käyttäminen esimerkiksi PowerPointilla
  3. Väreillä vaikuttaminen
  4. Miksi ja mitä on Elävä Värioppi?®
  5. Alitajuntainen vaikuttaminen ja markkinointi
  6. Ostotapahtumaan vaikuttaminen sen eri vaiheissa
  7. Yritysilme
  8. Värien käyttö verkkosivuilla, tuotteiden houkuttelevuus
  9. Pakkauksen värien vaikutus ja sen toteuttaminen
  10. Elävän Väriopin® keinot: elävä, muuttuva, mutta hallittu, joustava, tehokas ja yllättävä värien käyttö

Harjoituksia

Väriopas ja vinkit koottuna sovellettavaksi suoraan arkeen!

Väriopin alkeet hukassa? Osaatko käyttää väriymp0yrää? Tule alkeiskurssille, josta voit jatkaa erikoishintaan Elävän Väriopin kurssille!

ALKEISKURSSIN SISÄLTÖ:

  1. Värien merkitys
  2. Väriteoriaa käytännössä
  3. Väriympyrän käyttäminen, miten ja miksi
  4. Värikoodit ja niiden käyttäminen
  5. Kontrastin merkitys
  6. Värien valinta, väripaletti
  7. Värien yhdistäminen, eri ohjelmien käyttö


Miksi juuri sinun kannattaa osallistua kurssille? Mitä opit kurssilla?

Elävä Värioppi® antaa eväät samaan aikaan olla erottua, yllättää ja huutaa viestiä ilman sanoja.
Elävän Väriopin® käyttö tuo jokaiselle uusia mahdollisuuksia vaikuttaa, vakuuttaa ja muuttaa markkinoinnin sekä koko yrityksen suunta.

Kurssin avulla valitset värit uudella tavalla ja käytät niitä myös vaikuttamisen ja viestisi lähtökohdasta

Värien merkitykset ovat tärkeitä, mutta eivät yksin riitä. Ne täytyy kuitenkin ottaa huomioon ja niiden ymmärtäminen auttaa ymmärtämään paitsi omaa värien käyttöä myös kilpailijoiden.

Elävän Väriopin kurssi antaa valmiudet nykypäivän värien käyttöön ja niillä vaikuttamiseen.
Tule oppimaan vähän väriteoriaa ja rutkasti käytäntöä:
  1. Miksi värien käyttö on muuttunut? Mitä vaaditaan nykyaikana väreiltä?  Mitä on VisuOpiston Elävä Värioppi®
    Uusi tapa valita, yhdistää ja käyttää värejä  -Miksi se on nykyaikaisin tapa käyttää värejä?
  2. Värioppi ja Väriympyrän käyttö
  3. Näin sovellat Elävää Värioppia® – miten uudistat suunnitellusti väripalettisi ja värien käytön
  4. Eri alojen ja liiketoiminnan väreilla vaikuttaminen, värivinkit
  5. Miten lisäät tai muutat värejä?
  6. Miten otat väreissä huomioon tilanteen ja halutun vaikutuksen tekemisen kohderyhmään?
  7. Pakkauksen värien vaikutus ja sen toteuttaminen
  8. Verkkosivujen ja verkkokaupan värien käyttäminen, näin nostat konversiota väreillä
  9. Alitajuinen markkinointi – alitajuiseen toimintaan vaikuttaminen väreillä
  10. Miten maailmalla käytetään värejä? Mitkä ovat top värit ja vinkit?
  11. Väriopas ja vinkit sekä paljon muuta materiaalia koottuna sovellettavaksi suoraan arkeen!

KURSSIN KULKU:

  • Saat viikon välein kurssin 7 osaa
  • Voit opiskella omassa tahdissasi
  • Kurssin tehtävillä voit soveltaa ja ymmärtää asiat heti käytännön tasolla
  • Kurssin materiaali on käytössäsi vuoden
  • Voit ladata itsellesi kirjallisen materiaalin
  • Saat sähköpostitukea alusta loppuun
  • Kurssilla on 14 päivän peruutusoikeus
  • Kurssin avulla opit vaikuttamaan väreillä ostopäätöksiin

LISÄKSI  SAAT ILMAISEKSI NÄMÄ:

  • Väriopas
  • Tehtäväkirja
  • Sähköpostituki koko kurssin
  • Tulevan Elävän väriopin e-kirjan puoleen hintaan

TARVITTAESSA MYÖS:

  • Voit ostaa yksilöllisen soveltamisen tukea lisää


Sopivasti teoriaa, väripsykologiaa


ja rutkasti nykyaikaista käytäntöä.

Et tarvitse ohjelmia etkä osaamista

Ut nec ipsum sapien. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus.

Söhköpostituki

Koko kurssin ajan ja 1 kk jälkeen henkilökohtainen sähköpostituki

Selkeän tapa ja ohjeet soveltamisesta

Kurssin aikana ja jälkeen soveltaminen omaan yritykseen helppoa

Mahtava kurssi! En olisi uskonut osaavani käyttää värejä koskaan näin tehokkaasti.

Maiju, Kevytyrittäjä

Selkeä ja helppo seurata. Innostuin väreistä paljon - innostava opettaja!

Marko, verkkokauppias

Yritykseni koko viestintä muuttui, nyt näyn!

Kaisa, pk-yrittäjä