Koska olet viimeksi ajatellut yrityksesi värejä?

Tiesitkö, että 87% ihmisistä  tekee  ostopäätöksen pelkästään värien perusteella?

Opi herättämään väripalettisi elämään!

Koska olet viimeksi miettinyt yrityksesi värejä?

Värejä voi yhdistää väriopin mukaisesteeei, sen vastaisesti, impulsiivisesti, rohkeasti, luoden kokonaisuuden, jossa väri täyttää mielen, varastaa huomion, täyttää tajunnan. Se jää mieleen ja kun se toistuu kaupassa, värittämäsi tuote päätyy ostoskoriin. Houkuttelevalla ja luotettavalla ensivaikutelmalla varmistat tuotteen ja yrityksen erottumisen sekä kilpailuedun. Väreillä vaikutetaan suoraan myyntiin.

Tänä päivänä tarvitaan enemmän kuin yksi ja sama väripaletti. Muuttuneessa maailmassa myös värien käyttö on muuttunut ja myös värien käyttö ja niiden merkityksen ovat saaneet uuden ulottuvuuden.

värit markkinoinnissa tyylillä

Kertovatko käyttämäsi värit samaa viestiä kuin sanasi? Kertovatko värit tarinaasi myös ilman sanoja?

Maailma muuttuu. Värien käyttö muuuttuu.

Elävä värioppi iso kua

Mihin tarvitaan Elävää Värioppia?® 

Maailma on muuttunut. Värien käyttö, merkitys ja valinta ovat saaneet aivan uusia käänteitä. Staattinen sama väripaletti ei riitä koko yrityksen elinajan. Nyt aika on ajanut pelkän paletin varassa olevasta markkinoinnista. Pitää myös yllättää.

Muuntautumiskykyisyys ja ketteryys koskevat myös värejä. Yrityksen täytyy värien kautta viestiä, että se on eteenpäin menevä, ajan hermoilla oleva ja kohderyhmän muuttuvien tarpeiden osaaja.

Värit ovat ensimmäinen asia, jonka aivot rekisteröivät. Koska ensivaikutelma tehdään paljolti värien perusteella, et halua epäonnistua. Opi erottumaan, mutta luomaan tunnistettavuuden.

Visuaalisuus ja etenkin värit luovat ensivaikutelmaa niin kotisivuista, tuotteesta ja kuin koko yrityksestäkin. Houkuttelevalla ja luotettavalla ensivaikutelmalla varmistat tuotteen ja yrityksen erottumisen sekä kilpailuedun. Väreillä vaikutetaan suoraan myyntiin.

 VisuOpisto Elävä Värioppi® on kehitetty luomaan värien käytön pohjalle uudesta näkökulmasta valitun linjan, jolla vastataan tämän päivän tarpeisiin erottumisessa ja väreillä vaikuttamisessa. Se luo uuden ulottuvuuden ja käytön lähtökohta antaa uudella tavalla sopivasti erilaisuutta, tunnistettavuudesta tinkimättä.

Värien valintaan ja käyttöön tarvitset väripaletin lisäksi elävyyttä ja jopa yllätyksellisyyttä.

ensivaikutelma

Muodostamme ensivaikutelman tuotteesta 90 sekunnissa. 90 % siitä muodostuu väreistä.

Värien valintaan ja käyttöön tarvitset väripaletin lisäksi elävyyttä ja jopa yllätyksellisyyttä.

Vahvista viesti ja viesti ilman sanoja

Valloita. Pysäytä. Yllätä.

Ole askeleen edellä kilpailijoitasi.

Varasta huomio ja jää mieleen.
värien vaikutus ostopäätöksiin
värit yrityksessä

Tulossa kurssi, jossa opit nykyaikaisen värien käytön ja soveltamisen käytäntöön. Elävä Värioppi® on aivan uusi tapa kommunikoida ja vaikuttaa väreillä.

Viestisi eli se, minkä haluat saada jäämään jokaisen mieleen, voi näkyä myös ilman sanoja. Ihmisen aivot näkevät ja käsittelevät värejä ennen mitään muuta informaatiota. Väreillä saat vangittua huomion. Lisäksi saat viestillesi uskottavuutta, samoin kuin koko yrityksellesi.

Nyt on aika uudistaa väriajattelua. Elävän Väriopin® tieto leviää ja ensimmäistä kertaa Elävää Värioppia® voi pian opiskella!

Elävä Värioppi® antaa eväät samaan aikaan olla erottua, yllättää ja huutaa viestiä ilman sanoja. Jos ilmeesi kertoo yhtä ja sanat toista, ei lopputulos ole uskottava. 

Värit on markkinoinnin tärkein vaikuttamisen keino, otetaan siitä kaikki irti!

Nyt ensimmäisen kerran Elävää Värioppia voi opiskella kurssilla!

Elävän Väriopin kurssi antaa valmiudet nykypäivän värien käyttöön ja niillä vaikuttamiseen. Tule oppimaan:  
  1. Miksi värien käyttö on muuttunut? Mitä vaaditaan nykyaikana väreiltä?
  2. Kertaus ja nopea sukellus väriteoriaan ja väriympyrän käyttöön, värikoodit ja niiden ottaminen ja käyttäminen esimerkiksi PowerPointilla
  3. Väreillä vaikuttaminen
  4. Miksi ja mitä on Elävä Värioppi?®
  5. Alitajuntainen vaikuttaminen ja markkinointi
  6. Ostotapahtumaan vaikuttaminen sen eri vaiheissa
  7. Yritysilme
  8. Värien käyttö verkkosivuilla, tuotteiden houkuttelevuus
  9. Pakkauksen värien vaikutus ja sen toteuttaminen
  10. Elävän Väriopin® keinot: elävä, muuttuva, mutta hallittu, joustava, tehokas ja yllättävä värien käyttö

Harjoituksia

Väriopas ja vinkit koottuna sovellettavaksi suoraan arkeen!

Väriopin alkeet hukassa? Osaatko käyttää väriymp0yrää? Tule alkeiskurssille, josta voit jatkaa erikoishintaan Elävän Väriopin kurssille!

ALKEISKURSSIN SISÄLTÖ:

  1. Värien merkitys
  2. Väriteoriaa käytännössä
  3. Väriympyrän käyttäminen, miten ja miksi
  4. Värikoodit ja niiden käyttäminen
  5. Kontrastin merkitys
  6. Värien valinta, väripaletti
  7. Värien yhdistäminen, eri ohjelmien käyttö


Sopivasti teoriaa, väripsykologiaa ja rutkasti nykyaikaista käytäntöä.

Kurssi on jokaisella yrittäjälle, yrittäjyydestä kiinnostuneelle sekä värien käytöstä ja visuaalisesta vaikuttamisesta kiinnostuneille.


Miksi juuri sinun kannattaa osallistua kurssille? Mitä opit kurssilla?

Vastakohdan värit

Kurssin avulla valitset värit uudella tavalla ja käytät niitä myös vaikuttamisen ja viestisi lähtökohdasta

Värien merkitykset ovat tärkeitä, mutta eivät yksin riitä. Ne täytyy kuitenkin ottaa huomioon ja niiden ymmärtäminen auttaa ymmärtämään paitsi omaa värien käyttöä myös kilpailijoiden.

Elävän Väriopin kurssi antaa valmiudet nykypäivän värien käyttöön ja niillä vaikuttamiseen.
Tule oppimaan vähän väriteoriaa ja rutkasti käytäntöä:
  1. Miksi värien käyttö on muuttunut? Mitä vaaditaan nykyaikana väreiltä?  Mitä on VisuOpiston Elävä Värioppi®
    Uusi tapa valita, yhdistää ja käyttää värejä  -Miksi se on nykyaikaisin tapa käyttää värejä?
  2. Värioppi ja Väriympyrän käyttö
  3. Näin sovellat Elävää Värioppia® – miten uudistat suunnitellusti väripalettisi ja värien käytön
  4. Eri alojen ja liiketoiminnan väreilla vaikuttaminen, värivinkit
  5. Miten lisäät tai muutat värejä?
  6. Miten otat väreissä huomioon tilanteen ja halutun vaikutuksen tekemisen kohderyhmään?
  7. Pakkauksen värien vaikutus ja sen toteuttaminen
  8. Verkkosivujen ja verkkokaupan värien käyttäminen, näin nostat konversiota väreillä
  9. Alitajuinen markkinointi – alitajuiseen toimintaan vaikuttaminen väreillä
  10. Miten maailmalla käytetään värejä? Mitkä ovat top värit ja vinkit?
  11. Väriopas ja vinkit sekä paljon muuta materiaalia koottuna sovellettavaksi suoraan arkeen!

KURSSIN KULKU:

  • Saat viikon välein kurssin 7 osaa
  • Voit opiskella omassa tahdissasi
  • Kurssin tehtävillä voit soveltaa ja ymmärtää asiat heti käytännön tasolla
  • Kurssin materiaali on käytössäsi vuoden
  • Voit ladata itsellesi kirjallisen materiaalin
  • Saat sähköpostitukea alusta loppuun
  • Kurssilla on 14 päivän peruutusoikeus
  • Kurssin avulla opit vaikuttamaan väreillä ostopäätöksiin

LISÄKSI  SAAT ILMAISEKSI NÄMÄ:

  • Väriopas
  • Tehtäväkirja
  • Sähköpostituki koko kurssin
  • Tulevan Elävän väriopin e-kirjan puoleen hintaan

TARVITTAESSA MYÖS:

  • Voit ostaa yksilöllisen soveltamisen tukea lisää


Sopivasti teoriaa, väripsykologiaa


ja rutkasti nykyaikaista käytäntöä.

Et tarvitse ohjelmia etkä osaamista

Ut nec ipsum sapien. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus.

Söhköpostituki

Koko kurssin ajan ja 1 kk jälkeen henkilökohtainen sähköpostituki

Selkeän tapa ja ohjeet soveltamisesta

Kurssin aikana ja jälkeen soveltaminen omaan yritykseen helppoa

Mahtava kurssi! En olisi uskonut osaavani käyttää värejä koskaan näin tehokkaasti.

Maiju, Kevytyrittäjä

Selkeä ja helppo seurata. Innostuin väreistä paljon - innostava opettaja!

Marko, verkkokauppias

Yritykseni koko viestintä muuttui, nyt näyn!

Kaisa, pk-yrittäjä

Service Area

null
Proin eget tortor risus. Donec sollicitudin molestie malesuada.
Donec sollicitudin molestie malesuada.

Meet The Ultimate Team

null
Proin eget tortor risus. Donec sollicitudin molestie malesuada.
Donec sollicitudin molestie malesuada.

Video In Carousel

null
Proin eget tortor risus. Donec sollicitudin molestie malesuada.
Donec sollicitudin molestie malesuada.

Testimonial Carousel

null
Proin eget tortor risus.