Väritä yrityksesi oikein.
”Good design is good business.”
TIEDÄTKÖ, MILTÄ SINUN YRITYKSESI NÄYTTÄÄ ULOSPÄIN?
Luotko oikean mielikuvan?

— Thomas Watson Jr., businessman, second president of IBM
Nykyajan värien käyttöä – Elävä Värioppi®
Kun käännämme katseemme mihin tahansa, aivomme rekisteröi ensimmäisenä värit ja myös muistaa ne parhaiten. Muodostamme ensivaikutelman 90 sekunnissa, 62 – 90% värien perusteella¹. Siis jopa 90% ensivaikutelmasta tehdään värien perusteella! Ensivaikutelma ratkaisee jäämmekö verkkosivulle, astummeko myymälään tai otammeko tuotteen käteen tutkittavaksi. Ja laitammeko sen ostoskoriin. Väreillä on siis valtava vaikutus suoraan myyntiin.
Meillä on mahtava tilaisuus luoda unohtumaton ensivaikutelma ja saada juuri se oikea yleisö kiinnostumaan. Jos onnistumme tässä, olemme jo pitkällä. Väreillä voi olla ratkaiseva ja käänteen tekevä vaikutus yrityksellesi. Värit ja niiden käyttö ovat ehdottomasti tärkeimmät markkinoinnin elementit, jota muut tukevat.
Valitse sinulle sopiva palvelu.
01 Lyhyt VisuAudit = WebAudit
WebAudit kertoo mitä verkkosivusi viestittävät. Tieto peilataan kohderyhmääsi ja sivuston tarkoitusta vasten ja saat tiedon:
- Onko sivustosi vaikutelma houkutteleva?
- Mikä siinä on hyvää ja missä on parantamisen varaa?
- Onko visuaalisuuden elementtien, erityisesti värien valinta sopiva?
- Johdatteleeko sivusto haluamaasi polkua pitkin ja onko ostaminen tai muu tavoite tarpeeksi helppoa?
Näistä koottuna saat raportin, jossa on vinkkejä ja parannusehdotuksia.
Tiedätkö, miltä yrityksesi näyttää kohderyhmäsi silmissä? Arvomme joka viikko ilmaisen VISU-AUDITIN, jossa saat kattavan raportin yrityksesi yritysilmeestä (ARVO 500-100€). Yritysilmeesi katsotaan kaikissa kanavissa ja saat tiedot, mitä tunteita, mielikuvia ja ajatuksia yrityksesi visuaalisuus herättää. Näyttääkö yritys yhtenäiseltä? Vakuuttaako yritysilme? Saat myös mahdolliset kehitysideat.
Kaikki kurssilaiset saavat VISU-AUDITin puoleen hintaan. Normaali hinta 500-100 € (sis alv).
02 Laaja VisuAudit
Laaja VisuAudit pitää sisällään yrityksestä ulos näkyvän tiedon. Siinä otetaan huomioon kaikki yrityksen kanavat, joissa se näkyy. Näistä käydään läpi kohderyhmän ja verkkosivujen. sekä muihin tavoitteisiin (business plan) peilaten:
- Onko eri kanavien visuaalisuus yhtenäinen ja tunnistettava?
- Onko eri kanavien sanoma yhtenäinen?
- Mitä visuaalisuus kertoo yrityksestä ja minkä mielikuvan se antaa?
- Saadun mielikuvan vertaaminen toivottuun mielikuvaan.
- Yksittäisten pääelementtien analysointi: värit, fontit ja logo ja niiden käyttö.
- Visuaalisuuden nykyaikaisuus ja soveltuvuus ko bisnekseen.
- Kattava raportti ja analyysi, johon yllä mainitut seikat käyty läpi sekä lisäksi:
yhteenveto, korjausehdotuksen, yleisimmin vinkit, yksittäiset kanavat, mikä toimii ja mikä ei.
Kokonaisuutena raportti on työkalusi siihen, miten ja millaisella visuaalisuudella pääset tavoitteisiin ja nostat myyntiä.
yhteenveto, korjausehdotuksen, yleisimmin vinkit, yksittäiset kanavat, mikä toimii ja mikä ei.
Kokonaisuutena raportti on työkalusi siihen, miten ja millaisella visuaalisuudella pääset tavoitteisiin ja nostat myyntiä.
Joudutko käyttämään aikaa ilmaisten kuvien, ikonien tai vaikka fonttien etsimiseen? Kurssilaiset saavat pääsyn pian avattavaan resurssikeskukseen, jonne olen kerännyt sinulle parhaat visuaalisten elementtien paikat. Löydät myös linkit tärkeimpiin top-artikkeleihin maailmalta, jotka olen suodattanut ja valinnut juuri tähän tarkoitukseen. Löydät myös esimerkkejä erilaisista visuaalisuudesta ja muita inspiraation lähteitä.
03 Visuaalisuuden päivitys
Onko visuaalisuutesi ajan tasalla? Tarvitsetko apua vakuuttamaan ja 2vaikuttamaan sekä nostamaan myyntiä visuaalisuudella?
Rakennetaan palikat, joilla pystyt pelaamaan! Luodaan yhdessä yrityskuvan ja sen elementit, joilla pääset eteenpäin. Opetan pitämään visuaalisuutta yllä ja mikä parasta, tuottamaan itse uuden yrityskuvan mukaista visuaalisuutta. Et jää riippuvaiseksi mistään toimistosta ja some on omisssa käsissäsi.
Saat:
- Canvaan tai PowerPointiin esityspohjan
- Kirjapohja Word/Canva
- Somesommitelmat Canva
- Fontit ja asennusopas
- Opas visuaalisuuteen PowerPointilla
- Opetuksen Ceanvan käyttöön, kun sinne on viety logosi, väsiri, fonttisi ja kuvia valmiina helppoon käyttöön
- Elektronisen tai painetun käyntikortin
- Pikaopetuksen web ja someseurantaan
Onko visuaalisuutesi ajan tasalla?
04 Jatkuva markkinointituki
E-Kirja Visuaalisen vaikuttamisen 7 V:n menetelmä (arvo 99,-)
Visuaalisen vaikuttamisen hyödyntämiseen työssäsi saat ilmaiseksi VISU-Opiston Visuaalisen vaikuttamisen 7 V:n menetelmän E-Kirjana. Tämän saat ladattua kurssisivuilta ja se myös auttaa soveltamaan kaikkia oppeja käytäntöön.
Onko värien valinta yrityksessä ikuinen haaste?
Maailma on muuttunut. Värien käyttö, merkitys ja valinta ovat saaneet aivan uusia käänteitä. Visuaalisuus on ymmärretty yhä enemmän ensivaikutelman tekijäksi js ostopäätökseen eniten vaikuttavaksi tekijäksi.
Staattinen sama väripaletti ei riitä koko yrityksen elinajan. Nyt aika on ajanut pelkän väripaletin varassa olevasta markkinoinnista. Pitää myös yllättää.
Muuntautumiskykyisyys ja ketteryys koskevat myös yritysilmettä. Yrityksen täytyy visuaalisuuden kautta viestiä, että se on eteenpäin menevä, ajan hermoilla oleva ja kohderyhmän muuttuvien tarpeiden osaaja.
Värien valinnan road map antaa selkeät askeleet sille, että on helppo valita värit, jotka toimivat myös käytännössä. Tämän lisäksi tarvitaan värityyli, joka määrittää esimerkiksi miten räväkkää jälkeä haluat väreillä saada aikaan. Mikä on tyyli, joka sopii bisnekseen, brändiin, haluttuihin viesteihin, kohderyhmään ja yrityksen tavoitteisiin. Missä värejä tullaan käyttämään? Pitääkö niiden toimia myös suurena printtinä?
Elävä värioppi® antaa road mapin jälkeen selkeät ja helpot keinot toteuttaa sitä oman yrityksen arjessa. Värien kanssa painiminen on historiaa – nyt mennään uusin siivin ja uusin tuloksin!
Tiesitkö että…
Tutkimusten mukaan

93 % ihmisistä tekee ostopäätöksen tuotteen visuaalisuuden perusteella.

85% tuotteen valintaan vaikuttavista seikoista liittyy sen väreihin.
Musta-valkoista kuvaa katsotaan vain 2/3 sekuntia, kun taas värillistä kuvaa vähintään 2_sekuntia.

Värit kasvattavat brändin tunnistettavuutta 80%:lla.

Mainoksisa käyttää väreja huomion herättämiseen sekä vaikuttamaan ostopäätökseen ja asenteeseen tuotetta kohtaan.

Värit ovat merkittävin visuaalinen kokemuksemme. 80 % kaikesta aivoihin menevästä tiedosta on visuaalista.³
Ota yhteyttä!
Tule kurssille tai tilaa luento, joka kertoo, miten sinunkin yrityksessä väreillä saavutetaan aivan uusia ulottuvuuksia!
Lähteet:
1-2. Source: Secretariat of the Seoul International Color Expo 2004
3 ja 6. Mariam Adawiah Dzulkifli and Muhammad Faiz Mustafar. The Influence of Colour on Memory Performance: A Review , The Malaysian Journal of Medial Sciences:
Wichmann FA, Sharpe LT, Gegenfurtner KR. The contributions of color to recognition memory for natural scenes. J Exp Psychol Learn. 2002;28(3):509–520. [PubMed] [Google Scholar]
4. Morton J. [cited 2010 Dec 20];Why color matters. 2010 Available from: http://www.colormatters.com/color-and-design/why-color-matters/ [Google Scholar]
5. Moore RS, Stammerjohan CA, Coulter RA. Banner advertiser-web site context congruity and color effects on attention and attitude. J Advertising. 2005;34(2):71–84. [Google Scholar]
Uusia näkökulmia.
Uusia keinoja.
Visuaalinen ja käytännönläheinen oppiminen
Sähköpostituki
100% peruutusoikeus
10+1 SYYTÄ OSALLISTUA
10 +1 ASIAA, MITÄ OPIT
10 +1 FAKTAA KURSSISTA
- Olet kyllästynyt ja turhautunut asiakkaiden jahtaamiseen.
- Mainonta on kallista, eikä tuota tulosta.
- Tuntuu, ettei mitään tapahdu verkkosivuilla.
- Haluat oppia luomaan vaikuttavan yritysilmeen.
- Haluat enemmän myyntiä pienemmillä kuluilla.
- Haluat parantaa kilpailukykyäsi ja erottua.
- Haluat vaikuttaa asiakkaiden ostopäätöksiin.
- Haluat saada tukea ja ideoita visuaalisuuteen.
- Tuntuu, ettet saa viestiä perille tai se hukkuu infotulvaan.
- Haluat olla askeleen edellä kilpailijoita ja menestyä!
- Haluat paremman yhteyden kohderyhmääsi.
- Miten ja miksi visuaalisuudella on suuri vaikutus.
- Miten parannat yrityksesi tulosta visuaalisuudella samalla kuin pienennät kuluja.
- Keinot, jolla parhaiten vaikutat oman kohderyhmäsi ostopäätöksiin.
- Kilpailukyvyn ja yksilöllisyyden sekä näkyvyyden rakentamista uudella tavalla
- Konkreettisia keinoja ostamisen eri vaiheisiin.
- Miten saat viestit perille ja ne myös muistetaan.
- Verkkokaupan konversioiden ja myynnin lisääminen visuaalisuudella.
- Miten voit parantaa kommunikointia kohdeyleisön kanssa ja saada paremmat yhteydet.
- Miten luot yrityskuvan, joka vakuuttaa ja jää mieleen.
- Visuaalisen vaikuttamisen menetelmän, jota on helppo soveltaa.
- Selkeät ja visuaalisuutta hyödyntävät opetusvideot, paljon esimerkkejä.
- Sähköpostituki kurssin ajan.
- Kurssin omalla ohjelmalla voit lähettää vastauksia tehtäviin ja saat kommentit.
- Opiskelet omaan tahtiin.
- Kurssimateriaali käytössäsi puolen vuoden ajan.
- Ladattava e-kirja visuaalisuuden vaikuttamisen menetelmästä omassa työssäsi.
- Oppaan, mistä löydät yritykselle värit ja miten yhdistät niitä.
- Peruutusoikeus 14 pv – voit kokeilla ja saat rahat takaisin!
- Pääset halutessasi VisuVinkkien postituslistalle ja saat säännöllisesti vinkkejä, oppaita ja tarjouksia.
- Pääset Facebookin Visuaalisen markkinoinnin ryhmään.
- Pääset avattavaan resurssikeskukseen, jossa on vinkit parhaista paikoista, e-kirjoja, oppaita ja linkkejä artikkeihin. se opiskelun kokonaisuuksia.
Tilaa VisuVinkit
Tule mukaan kurssille!
Visuaalisen markkinoinnin FB-ryhmä
Visuaalisuudella tuloksiin
Opi vaikuttamaan ostopäätöksiin
Tiesitkö tämän visuaalisuudesta?
Ihmiset aivot prosessoivat visuaalisuutta 60 000 kertaa nopeammin kuin tekstiä.
65 % ihmisistä on visuaalisia oppijoita.
Luemme verkkosivulta 20% tekstistä, mutta katsomme kaikki kuvat.
Ensivaikutelma tehdään pääosin visuaalisuuden perusteella.
Sinulla on alle sekunti aikaa vakuuttaa visuaalisuudella verkkosivujesi kävijä jäämään sivuillesi.
Eri värit saavat aikaan tunteita, joiden perusteella ostopäätökset pääosin tehdään.
Visuaalisuus voi vaikuttaa ostopäätökseen yli 90%.
Pelkkä pakkaus voi olla suurin ostopäätökseen vaikuttava tekijä.
Teemme ostopäätöksiä suurelta osin alitajuisesti, jonne voidaan vaikuttaa visuaalisuudella.
Tärkeää asiaa
visuaalisuudesta
Miksi yrityksen kannattaisi kiinnostua visuaalisuudesta?
Jokaisen yrittäjän kannattaa opetella perusasiat visuaalisuudesta, koska se on tärkeimpiä myyntiin vaikuttavia keinoja. Visuaalisen markkinoinnin keinot osaava yritys on aina askeleen edellä kilpailijoita. Studentum / koulutus.fi: sivuille haastateltiin minua aiheesta.
Visuaalinen markkinointi tuo tulosta
Visuaalisuus vaikuttaa yllättävän monella tavalla suoraan myyntiin. Näiden keinojen tiedostaminen, ymmärtäminen ja käyttäminen nostaa myyntiä, mutta myös pienentää kuluja! Zoner.fi:n vieraskirjoituksestani löydät paljon tietoa.
Verkkosivujen visuaalisuus voi olla menestyksesi avain
Myytkö tuotteitasi verkossa? Verkkosivujen visuaalisuus vaikuttaa kaikilla, erityisesti verkkokauppiailla, myyntiin. Voit helposti nostaa myyntiäsi parantamalla visuaalisuutta. Lue, miten verkkosivujen visuaalisuus voi vaikuttaa yrityksesi tulokseen ja miten voit siihen vaikuttaa.
Haluatko tietää ja oppia lisää?
Tarvitsetko yksilöllistä neuvontaa tai apua visuaalisuudessa?
Väritä yrityksesi oikein.
”Good design is good business.”
TIEDÄTKÖ, MILTÄ SINUN YRITYKSESI NÄYTTÄÄ ULOSPÄIN?
Luotko oikean mielikuvan?

— Thomas Watson Jr., businessman, second president of IBM
Nykyajan värien käyttöä – Elävä Värioppi®
Kun käännämme katseemme mihin tahansa, aivomme rekisteröi ensimmäisenä värit ja myös muistaa ne parhaiten. Muodostamme ensivaikutelman 90 sekunnissa, 62 – 90% värien perusteella¹. Siis jopa 90% ensivaikutelmasta tehdään värien perusteella! Ensivaikutelma ratkaisee jäämmekö verkkosivulle, astummeko myymälään tai otammeko tuotteen käteen tutkittavaksi. Ja laitammeko sen ostoskoriin. Väreillä on siis valtava vaikutus suoraan myyntiin.
Meillä on mahtava tilaisuus luoda unohtumaton ensivaikutelma ja saada juuri se oikea yleisö kiinnostumaan. Jos onnistumme tässä, olemme jo pitkällä. Väreillä voi olla ratkaiseva ja käänteen tekevä vaikutus yrityksellesi. Värit ja niiden käyttö ovat ehdottomasti tärkeimmät markkinoinnin elementit, jota muut tukevat.
Valitse sinulle sopiva palvelu.
01 Lyhyt VisuAudit = WebAudit
WebAudit kertoo mitä verkkosivusi viestittävät. Tieto peilataan kohderyhmääsi ja sivuston tarkoitusta vasten ja saat tiedon:
- Onko sivustosi vaikutelma houkutteleva?
- Mikä siinä on hyvää ja missä on parantamisen varaa?
- Onko visuaalisuuden elementtien, erityisesti värien valinta sopiva?
- Johdatteleeko sivusto haluamaasi polkua pitkin ja onko ostaminen tai muu tavoite tarpeeksi helppoa?
Näistä koottuna saat raportin, jossa on vinkkejä ja parannusehdotuksia.
Tiedätkö, miltä yrityksesi näyttää kohderyhmäsi silmissä? Arvomme joka viikko ilmaisen VISU-AUDITIN, jossa saat kattavan raportin yrityksesi yritysilmeestä (ARVO 500-100€). Yritysilmeesi katsotaan kaikissa kanavissa ja saat tiedot, mitä tunteita, mielikuvia ja ajatuksia yrityksesi visuaalisuus herättää. Näyttääkö yritys yhtenäiseltä? Vakuuttaako yritysilme? Saat myös mahdolliset kehitysideat.
Kaikki kurssilaiset saavat VISU-AUDITin puoleen hintaan. Normaali hinta 500-100 € (sis alv).
02 Laaja VisuAudit
Laaja VisuAudit pitää sisällään yrityksestä ulos näkyvän tiedon. Siinä otetaan huomioon kaikki yrityksen kanavat, joissa se näkyy. Näistä käydään läpi kohderyhmän ja verkkosivujen. sekä muihin tavoitteisiin (business plan) peilaten:
- Onko eri kanavien visuaalisuus yhtenäinen ja tunnistettava?
- Onko eri kanavien sanoma yhtenäinen?
- Mitä visuaalisuus kertoo yrityksestä ja minkä mielikuvan se antaa?
- Saadun mielikuvan vertaaminen toivottuun mielikuvaan.
- Yksittäisten pääelementtien analysointi: värit, fontit ja logo ja niiden käyttö.
- Visuaalisuuden nykyaikaisuus ja soveltuvuus ko bisnekseen.
- Kattava raportti ja analyysi, johon yllä mainitut seikat käyty läpi sekä lisäksi:
yhteenveto, korjausehdotuksen, yleisimmin vinkit, yksittäiset kanavat, mikä toimii ja mikä ei.
Kokonaisuutena raportti on työkalusi siihen, miten ja millaisella visuaalisuudella pääset tavoitteisiin ja nostat myyntiä.
yhteenveto, korjausehdotuksen, yleisimmin vinkit, yksittäiset kanavat, mikä toimii ja mikä ei.
Kokonaisuutena raportti on työkalusi siihen, miten ja millaisella visuaalisuudella pääset tavoitteisiin ja nostat myyntiä.
Joudutko käyttämään aikaa ilmaisten kuvien, ikonien tai vaikka fonttien etsimiseen? Kurssilaiset saavat pääsyn pian avattavaan resurssikeskukseen, jonne olen kerännyt sinulle parhaat visuaalisten elementtien paikat. Löydät myös linkit tärkeimpiin top-artikkeleihin maailmalta, jotka olen suodattanut ja valinnut juuri tähän tarkoitukseen. Löydät myös esimerkkejä erilaisista visuaalisuudesta ja muita inspiraation lähteitä.
03 Visuaalisuuden päivitys
Onko visuaalisuutesi ajan tasalla? Tarvitsetko apua vakuuttamaan ja 2vaikuttamaan sekä nostamaan myyntiä visuaalisuudella?
Rakennetaan palikat, joilla pystyt pelaamaan! Luodaan yhdessä yrityskuvan ja sen elementit, joilla pääset eteenpäin. Opetan pitämään visuaalisuutta yllä ja mikä parasta, tuottamaan itse uuden yrityskuvan mukaista visuaalisuutta. Et jää riippuvaiseksi mistään toimistosta ja some on omisssa käsissäsi.
Saat:
- Canvaan tai PowerPointiin esityspohjan
- Kirjapohja Word/Canva
- Somesommitelmat Canva
- Fontit ja asennusopas
- Opas visuaalisuuteen PowerPointilla
- Opetuksen Ceanvan käyttöön, kun sinne on viety logosi, väsiri, fonttisi ja kuvia valmiina helppoon käyttöön
- Elektronisen tai painetun käyntikortin
- Pikaopetuksen web ja someseurantaan
Onko visuaalisuutesi ajan tasalla?
04 Jatkuva markkinointituki
E-Kirja Visuaalisen vaikuttamisen 7 V:n menetelmä (arvo 99,-)
Visuaalisen vaikuttamisen hyödyntämiseen työssäsi saat ilmaiseksi VISU-Opiston Visuaalisen vaikuttamisen 7 V:n menetelmän E-Kirjana. Tämän saat ladattua kurssisivuilta ja se myös auttaa soveltamaan kaikkia oppeja käytäntöön.
Onko värien valinta yrityksessä ikuinen haaste?
Maailma on muuttunut. Värien käyttö, merkitys ja valinta ovat saaneet aivan uusia käänteitä. Visuaalisuus on ymmärretty yhä enemmän ensivaikutelman tekijäksi js ostopäätökseen eniten vaikuttavaksi tekijäksi.
Staattinen sama väripaletti ei riitä koko yrityksen elinajan. Nyt aika on ajanut pelkän väripaletin varassa olevasta markkinoinnista. Pitää myös yllättää.
Muuntautumiskykyisyys ja ketteryys koskevat myös yritysilmettä. Yrityksen täytyy visuaalisuuden kautta viestiä, että se on eteenpäin menevä, ajan hermoilla oleva ja kohderyhmän muuttuvien tarpeiden osaaja.
Värien valinnan road map antaa selkeät askeleet sille, että on helppo valita värit, jotka toimivat myös käytännössä. Tämän lisäksi tarvitaan värityyli, joka määrittää esimerkiksi miten räväkkää jälkeä haluat väreillä saada aikaan. Mikä on tyyli, joka sopii bisnekseen, brändiin, haluttuihin viesteihin, kohderyhmään ja yrityksen tavoitteisiin. Missä värejä tullaan käyttämään? Pitääkö niiden toimia myös suurena printtinä?
Elävä värioppi® antaa road mapin jälkeen selkeät ja helpot keinot toteuttaa sitä oman yrityksen arjessa. Värien kanssa painiminen on historiaa – nyt mennään uusin siivin ja uusin tuloksin!
Tiesitkö että…
Tutkimusten mukaan

93 % ihmisistä tekee ostopäätöksen tuotteen visuaalisuuden perusteella.

85% tuotteen valintaan vaikuttavista seikoista liittyy sen väreihin.
Musta-valkoista kuvaa katsotaan vain 2/3 sekuntia, kun taas värillistä kuvaa vähintään 2_sekuntia.

Värit kasvattavat brändin tunnistettavuutta 80%:lla.

Mainoksisa käyttää väreja huomion herättämiseen sekä vaikuttamaan ostopäätökseen ja asenteeseen tuotetta kohtaan.

Värit ovat merkittävin visuaalinen kokemuksemme. 80 % kaikesta aivoihin menevästä tiedosta on visuaalista.³
Ota yhteyttä!
Tule kurssille tai tilaa luento, joka kertoo, miten sinunkin yrityksessä väreillä saavutetaan aivan uusia ulottuvuuksia!
Lähteet:
1-2. Source: Secretariat of the Seoul International Color Expo 2004
3 ja 6. Mariam Adawiah Dzulkifli and Muhammad Faiz Mustafar. The Influence of Colour on Memory Performance: A Review , The Malaysian Journal of Medial Sciences:
Wichmann FA, Sharpe LT, Gegenfurtner KR. The contributions of color to recognition memory for natural scenes. J Exp Psychol Learn. 2002;28(3):509–520. [PubMed] [Google Scholar]
4. Morton J. [cited 2010 Dec 20];Why color matters. 2010 Available from: http://www.colormatters.com/color-and-design/why-color-matters/ [Google Scholar]
5. Moore RS, Stammerjohan CA, Coulter RA. Banner advertiser-web site context congruity and color effects on attention and attitude. J Advertising. 2005;34(2):71–84. [Google Scholar]
Uusia näkökulmia.
Uusia keinoja.
Visuaalinen ja käytännönläheinen oppiminen
Sähköpostituki
100% peruutusoikeus
10+1 SYYTÄ OSALLISTUA
10 +1 ASIAA, MITÄ OPIT
10 +1 FAKTAA KURSSISTA
- Olet kyllästynyt ja turhautunut asiakkaiden jahtaamiseen.
- Mainonta on kallista, eikä tuota tulosta.
- Tuntuu, ettei mitään tapahdu verkkosivuilla.
- Haluat oppia luomaan vaikuttavan yritysilmeen.
- Haluat enemmän myyntiä pienemmillä kuluilla.
- Haluat parantaa kilpailukykyäsi ja erottua.
- Haluat vaikuttaa asiakkaiden ostopäätöksiin.
- Haluat saada tukea ja ideoita visuaalisuuteen.
- Tuntuu, ettet saa viestiä perille tai se hukkuu infotulvaan.
- Haluat olla askeleen edellä kilpailijoita ja menestyä!
- Haluat paremman yhteyden kohderyhmääsi.
- Miten ja miksi visuaalisuudella on suuri vaikutus.
- Miten parannat yrityksesi tulosta visuaalisuudella samalla kuin pienennät kuluja.
- Keinot, jolla parhaiten vaikutat oman kohderyhmäsi ostopäätöksiin.
- Kilpailukyvyn ja yksilöllisyyden sekä näkyvyyden rakentamista uudella tavalla
- Konkreettisia keinoja ostamisen eri vaiheisiin.
- Miten saat viestit perille ja ne myös muistetaan.
- Verkkokaupan konversioiden ja myynnin lisääminen visuaalisuudella.
- Miten voit parantaa kommunikointia kohdeyleisön kanssa ja saada paremmat yhteydet.
- Miten luot yrityskuvan, joka vakuuttaa ja jää mieleen.
- Visuaalisen vaikuttamisen menetelmän, jota on helppo soveltaa.
- Selkeät ja visuaalisuutta hyödyntävät opetusvideot, paljon esimerkkejä.
- Sähköpostituki kurssin ajan.
- Kurssin omalla ohjelmalla voit lähettää vastauksia tehtäviin ja saat kommentit.
- Opiskelet omaan tahtiin.
- Kurssimateriaali käytössäsi puolen vuoden ajan.
- Ladattava e-kirja visuaalisuuden vaikuttamisen menetelmästä omassa työssäsi.
- Oppaan, mistä löydät yritykselle värit ja miten yhdistät niitä.
- Peruutusoikeus 14 pv – voit kokeilla ja saat rahat takaisin!
- Pääset halutessasi VisuVinkkien postituslistalle ja saat säännöllisesti vinkkejä, oppaita ja tarjouksia.
- Pääset Facebookin Visuaalisen markkinoinnin ryhmään.
- Pääset avattavaan resurssikeskukseen, jossa on vinkit parhaista paikoista, e-kirjoja, oppaita ja linkkejä artikkeihin. se opiskelun kokonaisuuksia.
Tilaa VisuVinkit
Tule mukaan kurssille!
Visuaalisen markkinoinnin FB-ryhmä
Visuaalisuudella tuloksiin
Opi vaikuttamaan ostopäätöksiin
Tiesitkö tämän visuaalisuudesta?
Ihmiset aivot prosessoivat visuaalisuutta 60 000 kertaa nopeammin kuin tekstiä.
65 % ihmisistä on visuaalisia oppijoita.
Luemme verkkosivulta 20% tekstistä, mutta katsomme kaikki kuvat.
Ensivaikutelma tehdään pääosin visuaalisuuden perusteella.
Sinulla on alle sekunti aikaa vakuuttaa visuaalisuudella verkkosivujesi kävijä jäämään sivuillesi.
Eri värit saavat aikaan tunteita, joiden perusteella ostopäätökset pääosin tehdään.
Visuaalisuus voi vaikuttaa ostopäätökseen yli 90%.
Pelkkä pakkaus voi olla suurin ostopäätökseen vaikuttava tekijä.
Teemme ostopäätöksiä suurelta osin alitajuisesti, jonne voidaan vaikuttaa visuaalisuudella.
Tärkeää asiaa
visuaalisuudesta
Miksi yrityksen kannattaisi kiinnostua visuaalisuudesta?
Jokaisen yrittäjän kannattaa opetella perusasiat visuaalisuudesta, koska se on tärkeimpiä myyntiin vaikuttavia keinoja. Visuaalisen markkinoinnin keinot osaava yritys on aina askeleen edellä kilpailijoita. Studentum / koulutus.fi: sivuille haastateltiin minua aiheesta.
Visuaalinen markkinointi tuo tulosta
Visuaalisuus vaikuttaa yllättävän monella tavalla suoraan myyntiin. Näiden keinojen tiedostaminen, ymmärtäminen ja käyttäminen nostaa myyntiä, mutta myös pienentää kuluja! Zoner.fi:n vieraskirjoituksestani löydät paljon tietoa.
Verkkosivujen visuaalisuus voi olla menestyksesi avain
Myytkö tuotteitasi verkossa? Verkkosivujen visuaalisuus vaikuttaa kaikilla, erityisesti verkkokauppiailla, myyntiin. Voit helposti nostaa myyntiäsi parantamalla visuaalisuutta. Lue, miten verkkosivujen visuaalisuus voi vaikuttaa yrityksesi tulokseen ja miten voit siihen vaikuttaa.