Väri pysäyttää.
Väri herättää.
Väri vaikuttaa.
VÄRIUUTISIA 2022
Näemme värejä joka puolella. Jopa valkoinen tilakin on harkittu väri.
Markkinoinnissa ja viestinnässä unohdamme helposti, että kerran valitut värit eivät ehkä enää toimi ja ne voivat antaa vanhanaikaisen kuvan tai eivät houkuta uutta kohderyhmää.
Kun käännämme katseemme mihin tahansa, aivomme rekisteröivät ensimmäisenä värit ja myös muistavat ne parhaiten. Ensiviakutelma tehdään vain kerran ja siitä suurin osa muodostuu väreistä. Väreillä ratkaisemme paljolti, jääkö joku nettisivulle, astuuko myymälään sisään tai ottaako tuotteen käteen tutkittavaksi. Tai päätyykö se ostoskoriin.
Värien avulla meillä on mahtava tilaisuus erottautua, tulla huomatuksi ja saada juuri se oikea yleisö kiinnostustumaan. Jos onnistumme tässä, olemme jo pitkällä. Väreillä voi olla ratkaiseva ja käänteen tekevä vaikutus yrityksellesi. Värit ja niiden käyttö ovat ehdottomasti tärkeimmät markkinoinnin elementit, jota muut tukevat.
Väririntamalla tapahtuu - viimeisimpiä uutisia
Vuoden värit on julistettu ja otettu jo käyttöön monessa ympäri maailmaa.
Kaikkein eniten markkinoille vaikuttaa edelleen Pantone, jonka vuoden värivalintaa odotetaan aina suurella jännityksellä.
Erityisesti viime vuosina vuoden väri on kytketty globaaleihin tapahtumiin ja ihmisten tunteisiin niihin liittyen.
Miksi ihmisten tunteisiin?
Värit herättävät tunteita. Koska värit herättävät kaikissa meissä tunteita, ne saavat jopa meidät jollain tavalla.
Reagoimme kaikki väreihin – tavalla tai toisella.
Värien merkitykset ovat yleisimpiä tapoja reagoida.
Elävä Värioppi® – uutta väririntamalla!
VisuOpiston Elävä Värioppi® on tämän hetken yrittäjän tarpeisiin kehitetty värien valintaan ja käyttöön ohjaava käytännöllinen värioppi toteutuksineen.
Pantone:
vuoden väri 2022
vuoden väri 2022
Pantone valitsi vuoden väriksi uuden värin, Veri Peri, PANTONE 17-3938. Pantone kuvaa värin alla olevan kaikkein lämpimin sininen sävy ja siihen yhdistyy punainen.
Benjamin Moore:
Vuoden väri 2022
Vuoden väri 2022
Benjamin Moore on yksi väritrendien mullistaja. Hänen värejä käytetään paljon erityisesti sisustuksessa
Maailma on muuttunut. Värien käyttö, merkitys ja valinta ovat saaneet aivan uusia käänteitä.
Sama väripaletti ei riitä koko yrityksen elinajan. Pitää myös yllättää, erottua, yllättää ja lähettää oikea viesti ilman sanoja.
Eri lilan sävyt symboloivat avaruutta, luovuutta ja jännittävyyttä.
Tämän värin tulet näkemään sisustuksessa, muodissa ja digitaalisessa maailmassa.
Benjamin Moore on yksi kuuluisimpia yrityksiä, jotka valitsivat usvaisen vihreän sävyn vuoden väriksi.
Yksi vihreän suurin merkitys on uuden kasvu ja uuden alku, mikä on tärkeää pandemian jälkeen.



Tärkein vuoden väri: mitä mieltä olet Pantonen vuoden väristä 2022?
Tätä Pantone kertoo ja haluaa uuden värin kuvastavan.
Mitä mieltä olet?
Uskollisuutta ja pysyvyyttä (sininen)
Dynaamisuutta ja rohkeutta (punaisuus)
Uteliaisuutta.
Luovuutta. Mielikuvitusta.
Uusia visioita. Uusi tulevaisuuden tuulia.
Mahdollisuuksia.
Muutosta.