Verkkosivujen visuaalisuus voi olla menestyksesi avain Tiesitkö, että verkkosivusi vierailija muodostaa mielipiteensä sivustasi ennen kuin ehdit räpyttää silmiäsikään – 0,05 sekunnissa – ja sitten hän joko jää tai lähtee. Sinulla on siis vain tuon verran aikaa tehdä mahtava ensivaikutelma. Verkkosivujen ensivaikutelmasta 94 % muodostuu visuaalisuudesta. Verkkosivujen visuaalisuudella voit sekä houkutella ihmisiä sivuillesi tai menettää potentiaalisia…
read moreSometrendit 2021 Markkinoijien käyttämisen suosio. Käyttäjien suosio 10/2020 Somekanavien suosiot ovat muuttuneet – Visuaalisuus nostaa päätään Facebookin suosio on vähentynyt, mutta on edelleen 94%! Monet markkinoijat kuitenkin kertovat karttavansa Facebookia. Viimeisen kahden vuoden aikana Facebook on menettänyt rooliaan tärkeimpänä markknointikanavana. Kysyttäessä tärkeintä markkinointikanavaa Facebook putosi 67%:sta 59%:iin vuonna 2020. Vain 50% aikoi lisätä sen…
read moreNerokkaat verkkosivut – Kun verkko-ostamisesta osataan tehdä elämys Päätin ostaa miehelleni joululahjaksi the other danish guy -alushousut. Menin verkkosivuille, muistin kyllä hauskoja mainoksia, mutta en odottanut kummempaa. Tuotehan oli kuitenkin ”vain miesten alushousut” ja niiden myyminen sen mukaista. En aavistanut, miten älykkäät nämä sivut olisivat. Verkkosivuilla vastassa tarinat Heti ensimmäisenä oli jatkuvan tarinan seuraavan osa.…
read moreVisuaalisuuden vaikutus ostopäätöksiin on paljon suurempi kuin helposti kuvittelemme, koska alitajuisesti teemme koko ajan johtopäätöksiä visuaalisuuden perusteella.
read moreVuoden värit ja trendit 2021 - Maailman tilanne näkyy väreissäkin Sanoin keväällä jollekin, että mielestäni korona näyttäytyy myös värimaailmassa ja tulee näkymään. Mutta en olisi uskonut, miten oikeassa olinkaan! Maailman tilanne on nyt todellinen myös värimaailmassa. Tämä on sinänsä luonnollista, koska heijastamme toimintaamme kaiken tärkeän elämässämme. Miksi emme siis valitsisi värejä, joissa näkyy mieliala,…
read moreNettisivujen visuaalisuus trendit 2020 – visuaalisuudella saat lukijat kiinnostumaan tuotteestasi
Tee nettisivujesi visuaalisuudesta erilainen, luo nettisivujen ja yrityksen visuaalisuus sellaiseksi, että se on inspiroiva ja erottuu kilpailijoista.
read moreJoskus on jätettävä taakse vanha ja hypättävä tuntemattomaan. Unelmien pientä ääntä päässä kuunneltava. On oltava tarkkana, ettei se peity hälyyn. Tässä on tarinani lähtemisestä toteuttamaan unelmaani. Näin VISU-opisto sai alkunsa.
read moreVerkkokurssin tekeminen ei ole aina niin helppoa. Omani syntyi pitkän ajan puitteissa, kotona, sairaalassa, sängyssä, tuolilla, kivussa – mutta niin suurella innolla!
read moreKotisivujen visuaalisuus - tiesitkö tämän? Kotisivujen visuaalisuudella saat vierailijan kulkemaan ostopolun loppuun asti Bisneksen siirtäminen verkkoon on päivän sana. Se kuulostaa helpolta – ja on kaikkea muuta. Ei riitä, että saat ohjattua sivuille ihmisiä (joka sekin on hyvin haastavaa), sinun pitää saada heidän myös pysymään siellä. Älä rakenna verkkokauppaa, jonne ihmiset löytävät, mutta lähtevät heti pois.…
read moreVERKKOSIVUILLA PUHTIA MYYNTIIN! – Uusi sarja alkaa Osa 1: Panosta sivujen teettämiseen ja vie lukija ostopolun loppuun Miten saat 0,05 sekunnissa lukijan jäämään sivuille? Korona on saanut aikaan huomattavan verkkokauppojen määrän lisääntymisen. Bisneksen siirtäminen verkkoon on päivän sana. Älä kuitenkaan kompastu tekemään vain verkkokauppaa, jonne ihmiset löytävät, mutta ikävä kyllä lähtevät myös äkkiä pois. Jos…
read more