fbpx

Yrityksen visuaalisuus

Visuaalisuuden koulutuksella menestukseen
Coltsi Hassinen Kyvyt käyttöön

Kyvyt käyttöön lehti: Oma polku löytyi yrittäjyydestä

Kyvyt käyttöön lehti: Oma polku löytyi yrittäjyydestä 604 605 Coltrane Hassinen

Yrittäjyys osoittautui unelmaksi, jota en aikaisemmin osannut tunnistaa. Kyvyt käyttöön lehti: Oma polku löytyi yrittäjyydestä Rakastan yli kaiken sitä mitä teen. Ahmin tietoa ja taitoa visuaalisuudesta, seuraan kansainvälisiä alan uutisia, blogeja, trendejä – kaikkea mitä ehdin ja löydän. Tilaan kirjoja, etsin inspiraatioita, innovatiivista tapaa luoda erottuvaa visuaalisuutta. Olen kulkenut pitkän tien päästäkseni tähän pisteeseen, jossa…

read more

Myös politiikka nojaa visuaaliseen vaikuttamiseen somessa – ratkaiseeko se nämä kunnallisvaalit?

Myös politiikka nojaa visuaaliseen vaikuttamiseen somessa – ratkaiseeko se nämä kunnallisvaalit? 150 150 Coltrane Hassinen

Vaikka kunnallisvaaleja siirrettiin, totuus on, että samaa aikaa ei kentällä jalkautuen kukaan tule saamaan. Näkyvyyttä on pakko saada muualta. Tutkimukset vahvistavat, että surffaamme enemmän ja enemmän. On siis luonnollista, että jalkautuminen  pitää tapahtua verkossa. Mutta miten? Somen rooli näissä vaaleissa Somen rooli kunnallisvaaleissa on puhuttanut paljon. Helsingin Sanomien artikkelissa (HS 9.2.) kerrotaan eri somevaikuttajien kuntavaaliehdokkuuksista.…

read more

Miksi yrityksen pitäisi olla kiinnostunut visuaalisuudesta?

Miksi yrityksen pitäisi olla kiinnostunut visuaalisuudesta? 150 150 Coltrane Hassinen

Miksi yrityksesi pitäisi olla kiinnostunut visuaalisuudesta? TOP vinkit visuaalisuuden suunnitteluun Studentumin viestintä haastatteli minua koulutus.fi -sivuille. Tässä haastattelu: Miten yrityksen tai tuotteen visuaalinen ilme vaikuttaa yrityksestäsi muodostuvaan mielikuvaan? Mikä yhteys visuaalisilla ratkaisuilla on ostopäätöksiin ja myyntiin? VISU-Opiston perustaja ja kouluttaja Coltrane Hassinen kertoi, miksi yritysten kannattaa tehdä visuaalisuudesta kilpailuvaltti. Hassisella on yli 20 vuoden kokemus markkinoinnista ja alan…

read more

Pakkauksen vaikutus ostopäätökseen ja myyntiin

Pakkauksen vaikutus ostopäätökseen ja myyntiin 150 150 Coltrane Hassinen

Miten pakkaus vaikuttaa ostopäätöksiin ja myyntiin? Kun puhutaan pakkauksen todella suuresta vaikutuksesta ostopäätöksiin, tunnistat asiassa varmasti jotakin tuttua. Vaikka visuaalisuuden suuri vaikutus omiinkiin ostopäätöksiin on tunnistettavissa, sitä on kuitenkin vaikea tunnustaa oikeassa laajuudessaan. Tämä johtuu siitä, että teemme päätöksiä ja niihin liittyviä toimintoja suurelta osin alitajuisesti. Mitä nopeampi päätös tai heräteosto, sitä suurempi on alitajunnan…

read more
visuaalisuus ja verkkosivut pieni

Verkkosivujen visuaalisuus voi olla menestyksesi avain / vieraskirjoitukseni YritysEspoo

Verkkosivujen visuaalisuus voi olla menestyksesi avain / vieraskirjoitukseni YritysEspoo 500 283 Coltrane Hassinen

Verkkosivujen visuaalisuus voi olla menestyksesi avain Tiesitkö, että verkkosivusi vierailija muodostaa mielipiteensä sivustasi ennen kuin ehdit räpyttää silmiäsikään – 0,05 sekunnissa – ja sitten hän joko jää tai lähtee. Sinulla on siis vain tuon verran aikaa tehdä mahtava ensivaikutelma. Verkkosivujen ensivaikutelmasta 94 % muodostuu visuaalisuudesta. Verkkosivujen visuaalisuudella voit sekä houkutella ihmisiä sivuillesi tai menettää potentiaalisia…

read more
Some kanavien suosio 2020

SOME uutiset 01/2021

SOME uutiset 01/2021 1200 1200 Coltrane Hassinen

Sometrendit 2021   Markkinoijien käyttämisen suosio. Käyttäjien suosio 10/2020 Somekanavien suosiot ovat muuttuneet  – Visuaalisuus nostaa päätään Facebookin suosio on vähentynyt, mutta on edelleen 94%! Monet markkinoijat kuitenkin kertovat karttavansa Facebookia. Viimeisen kahden vuoden aikana Facebook on menettänyt rooliaan tärkeimpänä markknointikanavana. Kysyttäessä tärkeintä markkinointikanavaa Facebook putosi 67%:sta 59%:iin vuonna 2020. Vain 50% aikoi lisätä sen…

read more
älykkäät verkkosivut blogi

Älykkäät verkkosivut – Mikä tekee verkko-ostosta elämyksen?

Älykkäät verkkosivut – Mikä tekee verkko-ostosta elämyksen? 1000 428 Coltrane Hassinen

Nerokkaat verkkosivut – Kun verkko-ostamisesta osataan tehdä elämys Päätin ostaa miehelleni joululahjaksi the other danish guy -alushousut. Menin verkkosivuille, muistin kyllä hauskoja mainoksia, mutta en odottanut kummempaa. Tuotehan oli kuitenkin ”vain miesten alushousut” ja niiden myyminen sen mukaista. En aavistanut, miten älykkäät nämä sivut olisivat. Verkkosivuilla vastassa tarinat Heti ensimmäisenä oli jatkuvan tarinan seuraavan osa.…

read more
infograafi huomiosta kanta-asiakkaaksi

Visuaalinen markkinointi – vieraskirjoitus zoner.fi

Visuaalinen markkinointi – vieraskirjoitus zoner.fi 1208 1080 Coltrane Hassinen

Visuaalisuuden vaikutus ostopäätöksiin on paljon suurempi kuin helposti kuvittelemme, koska alitajuisesti teemme koko ajan johtopäätöksiä visuaalisuuden perusteella.

read more
Vuoden väri ja trendit 2021

Vuoden värit ja väritrendit 2021 – Pantone: epätoivo jota seuraa toivo

Vuoden värit ja väritrendit 2021 – Pantone: epätoivo jota seuraa toivo 1280 350 Coltrane Hassinen

Vuoden värit ja trendit 2021 - Maailman tilanne näkyy väreissäkin Sanoin keväällä jollekin, että mielestäni korona näyttäytyy myös värimaailmassa ja tulee näkymään. Mutta en olisi uskonut, miten oikeassa olinkaan!   Maailman tilanne on nyt todellinen myös värimaailmassa. Tämä on sinänsä luonnollista, koska heijastamme toimintaamme kaiken tärkeän elämässämme. Miksi emme siis valitsisi värejä, joissa näkyy mieliala,…

read more
web trends 2020web trends 2020web trends 2020

Nettisivujen visuaalisuus trendit 2020

Nettisivujen visuaalisuus trendit 2020 800 600 Coltrane Hassinen

Nettisivujen visuaalisuus trendit 2020 – visuaalisuudella saat lukijat kiinnostumaan tuotteestasi

Tee nettisivujesi visuaalisuudesta erilainen, luo nettisivujen ja yrityksen visuaalisuus sellaiseksi, että se on inspiroiva ja erottuu kilpailijoista.

read more