VISU-vinkit

Tilaa ilmaiset VISU-vinkit! Rahanarvoisten VISU-vinkkien, oppaiden ja muiden ohjeiden lisäksi saat parhaimmat tarjoukset VISU-opiston palvleuista. Voit perua tilauksen koska tahansa. Tilaa vinkit täältä.
Miksi yrityksen pitäisi olla kiinnostunut visuaalisuudesta? 150 150 Yrityksen visuaalisuus

Miksi yrityksen pitäisi olla kiinnostunut visuaalisuudesta?

Miksi yrityksen pitäisi olla kiinnostunut visuaalisuudesta?   Tiedetään, että ostopäätökset tehdään tunteella. Siksi markkinointi keskittyy vaikuttamaan tunteisiin. Tuotekehittäjän on usein vaikea hypätä rooliin, jossa ne rakastetut tuoteominaisuudet eivät olekaan pääroolissa, vaan hyödyt  ja esitettynä tunteisiin vetoavalla tavalla. Maailmalla ollaan paljon edellä visuaalisuudessa. Siksi erityisesti kansanvälisillä markkinoilla olevien suomalaisten yritysten pitäisi erityisesti ottaa tämä kilpailukeino ”täysillä” …

read more
web trends 2020web trends 2020web trends 2020
Nettisivujen visuaalisuus trendit 2020 800 600 Yrityksen visuaalisuus

Nettisivujen visuaalisuus trendit 2020

Nettisivujen visuaalisuus trendit 2020 – visuaalisuudella saat lukijat kiinnostumaan tuotteestasi

Tee nettisivujesi visuaalisuudesta erilainen, luo nettisivujen ja yrityksen visuaalisuus sellaiseksi, että se on inspiroiva ja erottuu kilpailijoista.

read more
unelmista totta blogiin
Unelmista totta! 1886 1586 Yrityksen visuaalisuus

Unelmista totta!

Joskus on jätettävä taakse vanha ja hypättävä tuntemattomaan. Unelmien pientä ääntä päässä kuunneltava. On oltava tarkkana, ettei se peity hälyyn. Tässä on tarinani lähtemisestä toteuttamaan unelmaani. Näin VISU-opisto sai alkunsa.

read more
Liiketoiminnan kasvu
Pahin mokani muuttui hyväksi bisnekseksi 800 570 Yrityksen visuaalisuus

Pahin mokani muuttui hyväksi bisnekseksi

Verkkokurssin tekeminen ei ole aina niin helppoa. Omani syntyi pitkän ajan puitteissa, kotona, sairaalassa, sängyssä, tuolilla, kivussa – mutta niin suurella innolla!

read more
Visuaalisen markkinoinnin kehittäminen
Kotisivujen visuaalisuus 2560 2560 Yrityksen visuaalisuus

Kotisivujen visuaalisuus

Kotisivujen visuaalisuus - tiesitkö tämän? Kotisivujen visuaalisuudella saat vierailijan kulkemaan ostopolun loppuun asti Bisneksen siirtäminen verkkoon on päivän sana. Se kuulostaa helpolta – ja on kaikkea muuta. Ei riitä että saat ohjattua sivuille ihmisiä (joka sekin on hyvin haastavaa), sinun pitää saada heidän myös pysymään siellä. Älä rakenna verkkokauppaa, jonne ihmiset löytävät, mutta lähtevät heti pois.…

read more
Puhtia markkinointiin verkkosivuilla
Verkkosivuilla puhtia myyntiin! – Uusi sarja alkaa 2000 1333 Yrityksen visuaalisuus

Verkkosivuilla puhtia myyntiin! – Uusi sarja alkaa

VERKKOSIVUILLA PUHTIA MYYNTIIN! – Uusi sarja alkaa Osa 1: Panosta sivujen teettämiseen ja vie lukija ostopolun loppuun  Miten saat 0,05 sekunnissa lukijan jäämään sivuille? Korona on saanut aikaan huomattavan verkkokauppojen lisääntymisen. Bisneksen siirtäminen verkkoon on päivän sana. Älä kuitenkaan kompastu tekemään vain verkkokauppaa, jonne ihmiset löytävät, mutta ikävä kyllä lähtevät myös äkkiä pois. Jos etsisit…

read more
Verkkosivujen luettavuus 150 150 Yrityksen visuaalisuus

Verkkosivujen luettavuus

Verkkosivujen luettavuus Verkkosivujen luettavuuteen vaikuttaa moni asia. Fonttien lisäksi kokonaisluettavuus syntyy visuaalisuudesta ja sen  mahdollisuuksista luoda sivuista toivottu mielikuva. Lukija odottaa löytävänsä etsimänsä tiedän heti. Tärkeintä on, että verkkosivusto on yksinkertainen. Liian monella yksityiskohdalla leikkiminen tekee siitä sekavan. Perustaksi voi ottaa verkkosivuille vain yhden fontin tai otsikko ja leipäteksteille omat. Useilla fonteilla on paljon eri…

read more
visuaalisuus faktoja
Väreillä myyt enemmän 1200 1201 Yrityksen visuaalisuus

Väreillä myyt enemmän

Vieraskirjoitukseni KasvuStoorin blogissa 20.5.2020 VÄREILLÄ MYYT ENEMMÄN Uusi menetelmä: Markkinoinnin värit elävät osana elämää. Rakastan visuaalisuutta. Rakastan värejä. Siksi innostuin miettimään ja tutkimaan markkinoinnin värien valintaa ja käyttöä. Miettiessäni asiaa syntyi vanhojen hyvin tapojen päälle idea, joka ottaa enemmän huomioon tämän hetken elämää, ympäristöä, jossa värit kulloinkin ovat. Staattinen tuttu väripaletti ei elä usein juuri…

read more
Vieraskirjoitus: Juuso Kataja 150 150 Yrityksen visuaalisuus

Vieraskirjoitus: Juuso Kataja

Miten valitsen oikean hostingin sivustolleni? vieraskirjoitus: Juuso Kataja, zoner Kotisivut ja verkkokaupat tarvitsevat toimiakseen kotisivutilan, joka ostetaan yleensä joltain siihen erikoistuneelta palveluntarjoajalta eli hostingyritykseltä. Vaihtoehtoja on kuitenkin markkinoilla todella monia ja valinta voi tuntua haastavalta. Tässä artikkelissa yritän hieman avata, mitä kaikkea kannattaa huomioida palveluntarjoajan valinnassa. Kartoita alkuun oma tarve Hostingin valinta on hyvä aloittaa…

read more
Testissä LiquidBlox 940 788 Yrityksen visuaalisuus

Testissä LiquidBlox

Testissä Liquidblox -kotisivu- ja verkkokauppaohjelma On aina haastavaa päättää kotisivujen teknistä alustaa. Teemme paljon WordPress -sivuja, mutta rinnalle on tullut sellaisiakin, joille se on ”liikaa” ja olemme etsineet yksinkertaisempaa ohjelmaa rinnalle. Pienelle yritykselle tai yhdistykselle Teimme kesän ja syksyn aikana kahdet nettisivut Liquidblox ohjelmalla. Päädyimme ohjelmaan, koska se oli tarkoitettu vasta-alkajille, jotta myös asiakkaidemme on…

read more