fbpx
Fonttien valitseminen

Yritysilme – 5 keinoa luoda vakuuttava yritysilme

Yritysilme – 5 keinoa luoda vakuuttava yritysilme 500 600 Coltrane Hassinen

Yritysilme koostuu niistä yrityksen visuaalisista elementeistä, joista se tunnetaan eli se muodostaa yrityksen visuaalisen ilmeen.

Yritysilmeen on tarkoitus myös antaa uskottava ensivaikutelma yrityksestä. Toimivan yritysilmeen tehtävä on luoda asiakkaalle luotettava kuva yrityksestä sekä erottaa yritys sen kilpailijoistaan.

read more
värit markkinoinnissa tyylillä

3 pahinta virhettä värien käytössä ja niiden korjaaminen

3 pahinta virhettä värien käytössä ja niiden korjaaminen 640 799 Coltrane Hassinen

3 Pahinta virhettä värien käytössä TILAA VISUVINKIT TÄSTÄ 1. Värillä on väliä – älä aliarvioi värien merkitystä Älä aliarvioi värien merkitystä.  Sinunkin yrityksesi värit voivat olla vanhanaikaiset ja se voi…

read more
Coltsi Hassinen Kyvyt käyttöön

Kyvyt käyttöön lehti: Oma polku löytyi yrittäjyydestä

Kyvyt käyttöön lehti: Oma polku löytyi yrittäjyydestä 604 605 Coltrane Hassinen

Yrittäjyys osoittautui unelmaksi, jota en aikaisemmin osannut tunnistaa. Kyvyt käyttöön lehti: Oma polku löytyi yrittäjyydestä Rakastan yli kaiken sitä mitä teen. Ahmin tietoa ja taitoa visuaalisuudesta, seuraan kansainvälisiä alan uutisia,…

read more
visuaalisuus2

Myös politiikka nojaa visuaaliseen vaikuttamiseen somessa – ratkaiseeko se nämä kunnallisvaalit?

Myös politiikka nojaa visuaaliseen vaikuttamiseen somessa – ratkaiseeko se nämä kunnallisvaalit? 350 233 Coltrane Hassinen

Vaikka kunnallisvaaleja siirrettiin, totuus on, että samaa aikaa ei kentällä jalkautuen kukaan tule saamaan. Näkyvyyttä on pakko saada muualta. Tutkimukset vahvistavat, että surffaamme enemmän ja enemmän. On siis luonnollista, että…

read more
Visuaalinen markkinointi 2021 keinot

Miksi yrityksen pitäisi olla kiinnostunut visuaalisuudesta?

Miksi yrityksen pitäisi olla kiinnostunut visuaalisuudesta? 1000 628 Coltrane Hassinen

Miksi yrityksesi pitäisi olla kiinnostunut visuaalisuudesta? TOP vinkit visuaalisuuden suunnitteluun Studentumin viestintä haastatteli minua koulutus.fi -sivuille. Tässä haastattelu: Miten yrityksen tai tuotteen visuaalinen ilme vaikuttaa yrityksestäsi muodostuvaan mielikuvaan? Mikä yhteys…

read more
juhlapakkaus2

Pakkauksen vaikutus ostopäätökseen ja myyntiin

Pakkauksen vaikutus ostopäätökseen ja myyntiin 1000 1012 Coltrane Hassinen

Miten pakkaus vaikuttaa ostopäätöksiin ja myyntiin? Kun puhutaan pakkauksen todella suuresta vaikutuksesta ostopäätöksiin, tunnistat asiassa varmasti jotakin tuttua. Vaikka visuaalisuuden suuri vaikutus omiinkiin ostopäätöksiin on tunnistettavissa, sitä on kuitenkin vaikea…

read more
visuaalisuus ja verkkosivut pieni

Verkkosivujen visuaalisuus voi olla menestyksesi avain / vieraskirjoitukseni YritysEspoo

Verkkosivujen visuaalisuus voi olla menestyksesi avain / vieraskirjoitukseni YritysEspoo 500 283 Coltrane Hassinen

Verkkosivujen visuaalisuus voi olla menestyksesi avain Tiesitkö, että verkkosivusi vierailija muodostaa mielipiteensä sivustasi ennen kuin ehdit räpyttää silmiäsikään – 0,05 sekunnissa – ja sitten hän joko jää tai lähtee. Sinulla…

read more
Some kanavien suosio 2020

SOME uutiset 01/2021

SOME uutiset 01/2021 1200 1200 Coltrane Hassinen

Sometrendit 2021   Markkinoijien käyttämisen suosio. Käyttäjien suosio 10/2020 Somekanavien suosiot ovat muuttuneet  – Visuaalisuus nostaa päätään Facebookin suosio on vähentynyt, mutta on edelleen 94%! Monet markkinoijat kuitenkin kertovat karttavansa…

read more
älykkäät verkkosivut blogi

Älykkäät verkkosivut – Mikä tekee verkko-ostosta elämyksen?

Älykkäät verkkosivut – Mikä tekee verkko-ostosta elämyksen? 1000 428 Coltrane Hassinen

Nerokkaat verkkosivut – Kun verkko-ostamisesta osataan tehdä elämys Päätin ostaa miehelleni joululahjaksi the other danish guy -alushousut. Menin verkkosivuille, muistin kyllä hauskoja mainoksia, mutta en odottanut kummempaa. Tuotehan oli kuitenkin…

read more
infograafi huomiosta kanta-asiakkaaksi

Visuaalinen markkinointi – vieraskirjoitus zoner.fi

Visuaalinen markkinointi – vieraskirjoitus zoner.fi 1208 1080 Coltrane Hassinen

Visuaalisuuden vaikutus ostopäätöksiin on paljon suurempi kuin helposti kuvittelemme, koska alitajuisesti teemme koko ajan johtopäätöksiä visuaalisuuden perusteella.

read more