Verkkosivujen visuaalisuus voi olla menestyksesi avain Tiesitkö, että verkkosivusi vierailija muodostaa mielipiteensä sivustasi ennen kuin ehdit räpyttää silmiäsikään – 0,05 sekunnissa – ja sitten hän joko jää tai lähtee. Sinulla…
read moreLogojen värit - Miksi sininen logo ei ehkä ole paras valinta? Nyt rikotaan rajoja ja kirjoittamattomia sääntöjä! Opi uusi tapa käyttää värejä Värien merkitykset ovat tärkeitä, mutta on myös…
read moreYritysilme koostuu niistä yrityksen visuaalisista elementeistä, joista se tunnetaan eli se muodostaa yrityksen visuaalisen ilmeen.
Yritysilmeen on tarkoitus myös antaa uskottava ensivaikutelma yrityksestä. Toimivan yritysilmeen tehtävä on luoda asiakkaalle luotettava kuva yrityksestä sekä erottaa yritys sen kilpailijoistaan.
read moreNäin herätät tuotteen eloon tuotekuvissa Verkkokaupas haasteita Jokaisella tuotteella on oma tarinansa. Jokaisen tuotteen visuaalisuus on kriittinen tekijä sen myynnissä. Jokaisen yrittäjän tai yrittäjäksi ryhtyvän on hyödyllistä ymmärtää visuaalisuuden merkitys…
read moreVäri pysäyttää.Väri herättää.Väri vaikuttaa.VÄRIUUTISIA 2022Näemme värejä joka puolella. Jopa valkoinen tilakin on harkittu väri. Markkinoinnissa ja viestinnässä unohdamme helposti, että kerran valitut värit eivät ehkä enää toimi ja ne voivat…
read moreMitä jos värit olisivat… bisnesvalttisi? Värit ovat voimakkaimpia vaikuttajiamme markkinoinnissa. Värien voima perustuu sekä alitajuiseen ja tiedostettuun vaikutukseen. Värit ympäröivät meitä koko ajan. Myös valkoinen tai tyhjä tila on kuin…
read more3 Pahinta virhettä värien käytössä TILAA VISUVINKIT TÄSTÄ 1. Värillä on väliä – älä aliarvioi värien merkitystä Älä aliarvioi värien merkitystä. Sinunkin yrityksesi värit voivat olla vanhanaikaiset ja se voi…
read moreYrittäjyys osoittautui unelmaksi, jota en aikaisemmin osannut tunnistaa. Kyvyt käyttöön lehti: Oma polku löytyi yrittäjyydestä Rakastan yli kaiken sitä mitä teen. Ahmin tietoa ja taitoa visuaalisuudesta, seuraan kansainvälisiä alan uutisia,…
read moreVaikka kunnallisvaaleja siirrettiin, totuus on, että samaa aikaa ei kentällä jalkautuen kukaan tule saamaan. Näkyvyyttä on pakko saada muualta. Tutkimukset vahvistavat, että surffaamme enemmän ja enemmän. On siis luonnollista, että…
read moreMiksi yrityksesi pitäisi olla kiinnostunut visuaalisuudesta? TOP vinkit visuaalisuuden suunnitteluun Studentumin viestintä haastatteli minua koulutus.fi -sivuille. Tässä haastattelu: Miten yrityksen tai tuotteen visuaalinen ilme vaikuttaa yrityksestäsi muodostuvaan mielikuvaan? Mikä yhteys…
read more