Vuoden 2022 värit

Vuoden 2022 värit 150 150 Coltrane Hassinen

Mieti, mitä sanoja sinulle tulee väristä mieleen. Miten se heijastaa mielestäsi nykyaikaa,  globaaleja tapahtumia ja trendejä? Tätä Pantone kertoo ja haluaa uuden värin kuvastavan. Mitä mieltä olet? Uteliaisuutta. Luovuutta. Mahdollisuuksia.…

read more
elävän värioppi paletista elämään

Elävä värioppi rekisteröity tavaramerkki

Elävä värioppi rekisteröity tavaramerkki 400 225 Coltrane Hassinen

Visuaalisuus on ensimmäinen asia, jonka rekisteröimme. Ensivaikutelman teet vain kerran. Kukaan ei lue tekstejäsi, jos visuaalisuus ei houkuta. Learn More Markkinoinnissa on niin paljon tiedettävää. Niin paljon mahdollisuuksia. Niin monta…

read more

Näin herätät tuotteen eloon tuotekuvissa

Näin herätät tuotteen eloon tuotekuvissa 150 150 Coltrane Hassinen

Näin herätät tuotteen eloon tuotekuvissa Verkkokaupas haasteita Jokaisella tuotteella on oma tarinansa. Jokaisen tuotteen visuaalisuus on kriittinen tekijä sen myynnissä. Jokaisen yrittäjän tai yrittäjäksi ryhtyvän on hyödyllistä ymmärtää visuaalisuuden merkitys…

read more
logojen värit

Logojen värit – Miksi sininen logo ei ehkä ole paras valinta?

Logojen värit – Miksi sininen logo ei ehkä ole paras valinta? 959 750 Coltrane Hassinen

Logojen värit - Miksi sininen logo ei ehkä ole paras valinta? Nyt rikotaan rajoja  ja kirjoittamattomia sääntöjä! Opi uusi tapa käyttää värejä   Värien merkitykset ovat tärkeitä, mutta on myös…

read more
Fonttien valitseminen

Yritysilme – 5 keinoa luoda vakuuttava yritysilme

Yritysilme – 5 keinoa luoda vakuuttava yritysilme 500 600 Coltrane Hassinen

Yritysilme koostuu niistä yrityksen visuaalisista elementeistä, joista se tunnetaan eli se muodostaa yrityksen visuaalisen ilmeen.

Yritysilmeen on tarkoitus myös antaa uskottava ensivaikutelma yrityksestä. Toimivan yritysilmeen tehtävä on luoda asiakkaalle luotettava kuva yrityksestä sekä erottaa yritys sen kilpailijoistaan.

read more
värit markkinoinnissa tyylillä

3 pahinta virhettä värien käytössä ja niiden korjaaminen

3 pahinta virhettä värien käytössä ja niiden korjaaminen 640 799 Coltrane Hassinen

3 Pahinta virhettä värien käytössä TILAA VISUVINKIT TÄSTÄ 1. Värillä on väliä – älä aliarvioi värien merkitystä Älä aliarvioi värien merkitystä.  Sinunkin yrityksesi värit voivat olla vanhanaikaiset ja se voi…

read more
Coltsi Hassinen Kyvyt käyttöön

Kyvyt käyttöön lehti: Oma polku löytyi yrittäjyydestä

Kyvyt käyttöön lehti: Oma polku löytyi yrittäjyydestä 604 605 Coltrane Hassinen

Yrittäjyys osoittautui unelmaksi, jota en aikaisemmin osannut tunnistaa. Kyvyt käyttöön lehti: Oma polku löytyi yrittäjyydestä Rakastan yli kaiken sitä mitä teen. Ahmin tietoa ja taitoa visuaalisuudesta, seuraan kansainvälisiä alan uutisia,…

read more
visuaalisuus2

Myös politiikka nojaa visuaaliseen vaikuttamiseen somessa – ratkaiseeko se nämä kunnallisvaalit?

Myös politiikka nojaa visuaaliseen vaikuttamiseen somessa – ratkaiseeko se nämä kunnallisvaalit? 350 233 Coltrane Hassinen

Vaikka kunnallisvaaleja siirrettiin, totuus on, että samaa aikaa ei kentällä jalkautuen kukaan tule saamaan. Näkyvyyttä on pakko saada muualta. Tutkimukset vahvistavat, että surffaamme enemmän ja enemmän. On siis luonnollista, että…

read more
Visuaalinen markkinointi 2021 keinot

Miksi yrityksen pitäisi olla kiinnostunut visuaalisuudesta?

Miksi yrityksen pitäisi olla kiinnostunut visuaalisuudesta? 1000 628 Coltrane Hassinen

Miksi yrityksesi pitäisi olla kiinnostunut visuaalisuudesta? TOP vinkit visuaalisuuden suunnitteluun Studentumin viestintä haastatteli minua koulutus.fi -sivuille. Tässä haastattelu: Miten yrityksen tai tuotteen visuaalinen ilme vaikuttaa yrityksestäsi muodostuvaan mielikuvaan? Mikä yhteys…

read more
juhlapakkaus2

Pakkauksen vaikutus ostopäätökseen ja myyntiin

Pakkauksen vaikutus ostopäätökseen ja myyntiin 1000 1012 Coltrane Hassinen

Miten pakkaus vaikuttaa ostopäätöksiin ja myyntiin? Kun puhutaan pakkauksen todella suuresta vaikutuksesta ostopäätöksiin, tunnistat asiassa varmasti jotakin tuttua. Vaikka visuaalisuuden suuri vaikutus omiinkiin ostopäätöksiin on tunnistettavissa, sitä on kuitenkin vaikea…

read more